Inlägg från: Orkide |Visa alla inlägg
  • Orkide

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Beebii skrev 2016-10-23 11:28:00 följande:
    Men åååhh....ja jag vet oxå men det kan ju absolut vara för tidigt! Verkar vara galet få som kan testa så tidigt och få positivt så håll hoppet uppe ett tag till. Är du gravid så är du ju det flera månader till!

Jag känner ingenting heller men har inget antecknat vid de tidigare graviditeterna heller så vet inte hur min kropp brukar bete sig. Tror plusset är första tecknet sen kom illamåendet.

Jag tror vi ligger ganska lika denna cykeln med men förra cykeln var extra lång och tempen har hoppat en del nu och inget utslag på äl stickorna så vet inte heller. Den 28 e tror jag är rekommenderade första test datum. Tror jag är skengravid igen dock för väldigt få mys stunder den här månaden. Men det finns ju en liiiten chans iaf...
    Jag ska inte testa mer förrän torsdag. Ska försöka. Har billiga tester hemma..

Vad gör ni för att få tankarna på annat sista veckan?
  • Orkide

Nej nu är jag säker på att mensen är på g. Fått sparsamma gula flytningar (förlåt för infon) och jag får alltid det dagarna innan mens. Så nu får ni stå för lite goda nyheter hehe Gärna lite plus!!

• Orkide
    NovaElton skrev 2016-10-25 16:58:00 följande:

Så vad sägs? mensen är 1 vecka försenad nu och testet visade detta tidigare idag på dagen. 

Grattis!! Äntligen ett plus här!! Grattis
  • Orkide
    Beebii skrev 2016-10-26 22:50:22 följande:
    Hur går det Orkidé? :-/
    Mensen har börjat komma igång lite smått. Men jag har redan sörjt det tidigare i veckan så jag har redan börjat tänka framåt.
    Hur går det för dig? Testat än
  • Orkide

Ringde min läkare eftersom min mens kom och jag ville veta om jag kan fortsätta med letrozol.. jag har fått telefontid 9 november?? Vad ska jag göra.

• Orkide
    Beebii skrev 2016-10-27 16:04:55 följande:
    Usch varför ska det vara så svårt...känner själv ingenting utom huvudvärk och början till munsår så får antagligen att det beror på förkylning och att det inte blev något nu heller... vet dock inte när jag har bim men tidigast på lördag tror jag! Avvaktar att testa tills dess...

Går det inte att ringa typ 1177 och få svar då? Att vänta verkar ju inte vettigt! Kanske kan du maila läkaren?
    Jag tar tabletterna ändå och får spela dum. När det gäller fertillitetsmediciner verkar det vara den läkaren som skrev ut dem som man ska prata med enligt sjuksköterskan jag pratade med. De jag tar ska vara rätt mild så jag fortsätter.. hehe.

Två dagar kvar till testning då !! Spännande. Håller tummarna. Fler plus här vill vi se.
  • Orkide
    Afasi skrev 2016-10-30 16:41:03 följande:
    Jag testade imorse. Såg ut som följande.

Tycker mig se ett svaaaaagt streck. Inte säker så kommer fortsätta testa. Nytt test på tisdag om jag kan hålla mig :P

Håller tummarna
  • Orkide
    Zora skrev 2016-10-31 09:13:41 följande:

Här kom mensen i förrgår... :(

Beklagar mensen!
  • Orkide
    Nsmm skrev 2016-11-01 17:45:16 följande:

Fyy säger jag bara.. känner sån stor sorg..
    På torsdag kommer jag få mens. Blev negativt på testet idag också.

Fy vad trist!
  • Orkide
    Zora skrev 2016-11-01 18:11:13 följande:
    Tack.. bara att försöka igen..
    Ja skam den som ger sig.. eller nåt
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)