Kelsson1 skrev 2016-03-10 17:03:18 följande:
Sira: Det har verkligen inte varit roligt, hoppas på roligare tider framöver
Bell: Stackars liten som haft så stora problem med löss, inte alls roligt.
Men vilken människa, tror att du får säga upp bekantskapen helt eller så får hon träffa barnbarnet utan dig någon enstaka gång om året. Helt hur du känner det. Förstår verkligen om du väljer ett liv utan henne!
Här är det makens bror och hans familj vi är besvikna på.
De bor längre bort o är nu för jag vet inte vilken gång i ordningen o hälsar på hos våra barns kusiner i flera dagar o kommer inte ens på kaffe hos oss. Brodern ringde härom kvällen o sa att de skulle komma förbi idag så då sa vi det till dottern (dumma som vi är) men idag låter det som om de inte alls ska komma förbi. Blir så förbannad! Varför är inte våra barn värda att besökas?
Det finns inte ens en liten risk att jag besöker de fler gånger om vi åker dit där de bor så får de se hur det känns!
En sommar när vi var där hos andra släktingar o hälsade på frågade de om de fick ta med sig vår dotter någon dag o besöka leksaksaffären. Visst tyckte vi, det var bara höra av sig när det passade. Tror någon att de hörde av sig igen? Klart de inte gjorde. Fattar inte varför då fråga en sådan sak?
Lite gnäll från mig också
Låter ju helt sjukt
när man lovar barn måste man hålla det ju. Har de alltid varit på det sättet? Förstår verkligen om du inte vill hälsa på dem. Låt dem smaka på sin egen medicin.
Det som är otäckt med min svärmor det är att hon ej förstår att hon gör fel. Att lägga hela skulden på mig, herregud. Att säga att jag är onormal och att de flesta är som hon. Hon sa att hon var jätteglad för sin svärmor och att hon alltid älskade henne. Så konstig människa. Skönt att få ventilera här
Kram