Sira skrev 2016-04-11 20:37:09 följande:
Men Johjen! Oj! Att du blev så dålig, fy så hemskt! Var det svininfluensan? För den har väl gått den här säsongen? Tycker det är många som blivit riktigt dåliga nu i slutet av säsongen, när jag trodde att jg kunde börja andas ut... Skönt att du mår bättre. Känner du dig återställd nu? Det kan ju ta ett tag annars när man mått så där.
Bell: Hur mår du? Hur har du och sambon det? Något nytt som hans mamma ställt till med det senaste? Hoppas inte, känns som att hon ställt till med tillräckligt...
Kelsson: Hoppas du sovit bättre nu!
Hej Sira, vi har det bra 98 % av tiden. Vi pratade igår om hans föräldrar och det slutade med att jag bara grät. Vi håller på att göra om gästrummet till barnrum till Douglas och jag sa att jag hoppas dina föräldrar förstår att de får ta in på hotell om de vill sova över i fortsättningen. Då började han mala på om att de kan ju sova i vardagsrummet antingen i sofforna eller så köper vi tältsängar som de sover i där.
Vi blev väldigt osams och jag blev jätteledsen. När min pappa och hans fru kommer från Vänersborg så bor de på hotell de fattar att det inte riktigt är läge att tvinga sig på en trebarnsfamilj och kräva helpension. Föreslog att de kan ju sova i vårt sovrum om det är så viktigt att de sover över blev bara så irriterad. Vill nog bara att vi gemensamt ska bestämma att det är slut på övernattningar här och att släktingar får bo på hotell när de vill besöka oss.
Kram