johjen skrev 2016-03-13 07:40:51 följande:
Hej alla fina mammor!
Längesen jag skrev i tråden nu, livet springer på och inte mycket tid över efter jobb, vara med Adam och gemensamt med sambon fixa mat och hushåll mm. Träna har jag inte gjort sedan innan jul vilket är väldigt trist men hinner inte med det som livet ser ut just nu, det blev ytterligare en stress. Jag rider och grejer i stallet 1-2 ggr i veckan och går ut med hunden varje kväll och det får räcka för nu.
Adam växer och blir bara större och större för varje dag! Pratar och pratar och ibland får han till det men mest massa vokaler och konsonanter ihop. Han är livlig, glad, charmig och hälsar på alla han möter med både hej och Hejdå och skaffar sig vänner överallt. I fredags charmade han en äldre kvinna i mataffären så hon blev helt betagen och tyckte han var den mest gulliga unge hon mött. Hon tyckte han verkade så trygg och nöjd med livet och gav t o m mig komplimanger som mamma och när jag sa att den var sambo som nu är hemma på heltid med Adam tyckte hon det var fantastiskt! Dock är Adam väldigt livlig och vill springa iväg och man får bra motion av att springa efter honom! Han både sover och äter forsatt bra och blev 17 månader häromdagen. Snart 1, 5 år!! Känner mig så lyckligt lottad över denna fina kille och sambon och jag pratar ofta hur glada vi ändå är att vi fick just denna lille kille till slut.. Vi försöker ju med syskon men inget hänt ännu. Har ett embryo i frysen. Jag vill änvända det innan sommaren sambon tycker vi ska försöka själva detta året.. Jaja vi får se!
Hur är det med er andra?
Villsågärna länge sedan du skrev. Allt väl? Hur går det att vara egen? Mår tjejerna bra? Går det bra för Lovisa på dagis?
Irma, hur är det med dig och Victor? Har ni varit på 1,5 års kontroll ännu?
Bell. Din svärmor är fruktansvärd! Vilken människa! Tur att du verkar stark och kan stå emot! Hur mår du, några gravidkänningar?
Kelsson, hoppas ni mår bättre hela familjen och håller er friska nu!
Sira. Hoppas allt bra med er!
Ber om ursäkt om jag glömt någon!
Kram på er alla, önskar er en skön söndag!
Hej och vad roligt att höra från dig
jag är väldigt trött och sover nån h med Douglas på eftermiddagen samt att jag lägger mig 21.00 på kvällen. Igår mådde jag riktigt illa av skagenröra tyckte det smakade SÅ mycket fisk, kissar ofta och känner äckliga lukter mycket mer t ex sopor, bajsblöjor och alkohol. Min sambo drack en öl igår och jag kunde inte vara nära honom det luktade a-lagarbänk
Min svärmor är riktigt elak igår ringde hon till min sambo och sa att ska ni verkligen skaffa ett barn till och att jag är ju så gammal och risken är ju så hög då. Känner att det var droppen.
Vill du att ni ska använda embryot i frysen som en sista utväg om det inte skulle funka att bli gravid spontant? Hoppas så att du ska få ett syskon till Adam
han verkar ju vara en stor charmör redan nu.
Stor kram