• Anonym (Viva kärlek och bra sex)

Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.

Jag är man 49 år. Varit gift i 23 år. Obrottsligt lojal. Bra familjefar och tagit stort ansvar för barnen.

Sexlivet är mer plikt än passion. För oss båda. Närheten viktig. Men den där sensationella åtrån saknas. Förbjudenheten. Fingertoppar som utforskar det okända.

Nu har jag efter moget övervägande bestämt mig för att ha en affär. Enbart av den anledningen att jag ta mig fan är värd det. Jag kommer att sköta det snyggt såklart och ge min älskarinna det klara regelverket från början. Jag kommer inte lova henne något och garantera att det aldrig kommer ut och eventuellt genera min fru.

Jag har försökt att prata med min fru. Men hon är väldigt konventionell och konservativ. Hon är rädd för förändring. Hon är fantastisk på alla andra sätt.

Och ja - självklart önskar jag min fru samma nöje och hoppas att hon sköter det snyggt och att hon inte får dåligt samvete.

Är det någon som har erfarenheter av detta? Jag vet att jag sätter äktenskapet på spel. Men livet är fullt av risker. Jag vill inte dö nyfiken......

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-18 18:40
    För dig som inte orkar läsa hela tråden, här kommer en snabb återblick:

Jag tycket att man kunde diskutera ehuruvida trohetslöftet är så viktigt i detta samhälle. Skulle vi inte må bättre av att det inte är sååååå skuldbelagt att ha sex med någon annan? Det blir utan tvekan lite slentrian i sexlivet efter 20-30 år har båda könen get uttryck för i tråden.

Ojojoj, det skulle jag inte ha gjort. Alla mörkrets frikyrkosystrar sprang till denna digitala skampåle och kastade de fulaste orden de kunde uppbåda på mig. Jag var det äckligaste som fanns. Dessa kvinnor visste precis hur jag var och hur min hustru vill ha det. Med fingrar insmorda i svavelsyra skrev de så det glödde hur vidrig jag är.

Men jag skuttade vidare på tangentbordet och lät mig inte träffas av så många av giftkulorna.

Och sedan trådstarten har jag haft sex med en annan kvinna. Det var fantastiskt att få låta fingrarna vandra över outforskad terräng, det var så innerligt, exotiskt och fint och sensuellt. Jag önskar alla den upplevelsen. Alla!

Och för dig som har haft den, eller som står inför den: Njut och förgås inte av dåligt samvete. Oavsett vad vissa kommer att skriva i tråden om ungefär 15 sekunder från nu...

• Svar på tråden Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.
  • Paulina P P
    Anonym (följare) skrev 2015-02-12 06:02:00 följande:
    .....och vad hände? Tror många vil veta hur hon reagerade.blev hon arg, ledsen eller tyckte det var härligt där dig!
    Om frun blev arg eller ledsen tror jag inte TS skriver det här. Då skulle han ju ge alla här rätt och det tror jag inte att han vill.
  • Anonym (Sårad Man)
    Anonym (Stön) skrev 2015-02-12 00:14:49 följande:
    Jomen tjena. Jag känner igen ordvändningarna.

Och nu - ska den här tråden obegripligt som så många andra leva vidare på ett eller annat inslängt köttben då och då?

Att ni orkar. Gäsp.
  • Anonym (Suck on that)
    Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-09 23:39:36 följande:

Det är så roligt. Varje gång jag skriver i den här tråden ökar uttagen av blodtryckssänkande medicin på apoteken i Jönköping.

• MaryM
    Anonym (följare) skrev 2015-02-12 06:02:00 följande:
    .....och vad hände? Tror många vil veta hur hon reagerade.blev hon arg, ledsen eller tyckte det var härligt där dig!
    TS har nog inte berättat, det var nog ett "skämt" tyvärr..
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Ta ansvar)

Ta ansvar och gör slut om du måste ha sex med andra och hon inte vill det. Det är inte upp till dig att bestämma att det är okej att gå bakom hennes rygg.

• Anonym (Ta ansvar)

Och nej. Du är inte reko om du går bakom din partners rygg på det sättet. Det spelar ingen roll hur mycket du tycker du förtjänar det. Gör slut på ett snyggt och respektfullt sätt i så fall. Det är inte reko att ljuga. Det är fegt bara. Fegt och elakt.

• Anonym (Fegt)
    Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-11 08:34:50 följande:
    Självklart har jag handlat omoraliskt enligt de gängse normerna. Det trodde jag framgått. Men nu handlar tråden om att vi kanske ska överväga att släppa lite på den enorma laddningen som finns just kring sex. Att - inte minst för din skull - ändra på moraluppfattningarna.
    Men du förstår fortfarande inte vari det omoraliska består! Det är ju SVEKET, att du går bakom ryggen och inte berättar rakryggat för din fru som är omoraliskt. Inte sexet i sig. Jeeez, hur svårt kan det vara...
    Anonym (Fegt) skrev 2015-02-12 17:59:40 följande:
    Men du förstår fortfarande inte vari det omoraliska består! Det är ju SVEKET, att du går bakom ryggen och inte berättar rakryggat för din fru som är omoraliskt. Inte sexet i sig. Jeeez, hur svårt kan det vara...
    Ni hatare är lika sega i huvudet som i bromsförmåga. Likt en gigantisk supertanker i backläge tuggar ni på trots att bromsen (jag har berättat för min fru) sändes ut för flera inlägg sedan. Hon vet! HON VET! 

Ni 4-5 stycken hatare lyckades att trasha tråden till oläslighet. Ni vann. 

Alla är glada nu. Ska vi sjunga en låt till - nåt från er kyrka? Vi tar väl nåt i moll? I kören: Fool, MaryM, Bedragen man, Hjortron.

Töser, jag bara retas med er. 

För er som vill läsa tråden utan deras bombmattor och som har funderingar kring detta så borde väl FL ha en funktion när man kan stänga av inlägg från dessa. Gör det. Sen kan du läsa med någorlunda behållning.
  • MaryM
    Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-12 18:43:37 följande:

Ni hatare är lika sega i huvudet som i bromsförmåga. Likt en gigantisk supertanker i backläge tuggar ni på trots att bromsen (jag har berättat för min fru) sändes ut för flera inlägg sedan. Hon vet! HON VET! 

Ni 4-5 stycken hatare lyckades att trasha tråden till oläslighet. Ni vann. 

Alla är glada nu. Ska vi sjunga en låt till - nåt från er kyrka? Vi tar väl nåt i moll? I kören: Fool, MaryM, Bedragen man, Hjortron.

Töser, jag bara retas med er. 

För er som vill läsa tråden utan deras bombmattor och som har funderingar kring detta så borde väl FL ha en funktion när man kan stänga av inlägg från dessa. Gör det. Sen kan du läsa med någorlunda behållning.

Om du kallar mig för hatare så har du inte råkat ut för mycket näthat. Grattis!

Vad sa din fru då? Var det en bra diskussion?
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
    MaryM skrev 2015-02-12 19:01:43 följande:
    Om du kallar mig för hatare så har du inte råkat ut för mycket näthat. Grattis!

Vad sa din fru då? Var det en bra diskussion?
    Andra människor kontaktade mig och gav dig och dina mörkersystrar det epitetet.

Vi har idag väldigt spännande diskussioner som du aldrig kommer att få reda på. Du har nämligen aldrig släppt sargen och släppt tanken fri. Förhoppningsvis är du ung eftersom livet kommer ge dig perspektiv. Om ett antal år kommer du att inse vad jag försökte att ventilera och diskutera om. Du kommer sannolikt inte att hålla med, men du kommer då att prata om rätt saker. Förlåt att jag har varit dryg och raljerande, men jag blir bara matt kära MaryM. Jag har måhända klumpat ihop er, men ni har också valt att klumpa ihop er. I din gegga ev gelikar har det förekommit ganska starka ord emot mig. Om du inte håller med om det beklagar jag dig. Och då får dina medsystrar väl be för dig.

OBS! Andra som vill veta vad vi pratar om kan citera mig i denna tråden. Ni kommer att bli inbjudna till det samtalet i ett hemligt forum som är kärleksfullt och hänsynstagande. Men ni blir utknuffade om ni inte tillför något.
Svar på tråden Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.