• Anonym (Viva kärlek och bra sex)

Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.

Jag är man 49 år. Varit gift i 23 år. Obrottsligt lojal. Bra familjefar och tagit stort ansvar för barnen.

Sexlivet är mer plikt än passion. För oss båda. Närheten viktig. Men den där sensationella åtrån saknas. Förbjudenheten. Fingertoppar som utforskar det okända.

Nu har jag efter moget övervägande bestämt mig för att ha en affär. Enbart av den anledningen att jag ta mig fan är värd det. Jag kommer att sköta det snyggt såklart och ge min älskarinna det klara regelverket från början. Jag kommer inte lova henne något och garantera att det aldrig kommer ut och eventuellt genera min fru.

Jag har försökt att prata med min fru. Men hon är väldigt konventionell och konservativ. Hon är rädd för förändring. Hon är fantastisk på alla andra sätt.

Och ja - självklart önskar jag min fru samma nöje och hoppas att hon sköter det snyggt och att hon inte får dåligt samvete.

Är det någon som har erfarenheter av detta? Jag vet att jag sätter äktenskapet på spel. Men livet är fullt av risker. Jag vill inte dö nyfiken......

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-18 18:40
    För dig som inte orkar läsa hela tråden, här kommer en snabb återblick:

Jag tycket att man kunde diskutera ehuruvida trohetslöftet är så viktigt i detta samhälle. Skulle vi inte må bättre av att det inte är sååååå skuldbelagt att ha sex med någon annan? Det blir utan tvekan lite slentrian i sexlivet efter 20-30 år har båda könen get uttryck för i tråden.

Ojojoj, det skulle jag inte ha gjort. Alla mörkrets frikyrkosystrar sprang till denna digitala skampåle och kastade de fulaste orden de kunde uppbåda på mig. Jag var det äckligaste som fanns. Dessa kvinnor visste precis hur jag var och hur min hustru vill ha det. Med fingrar insmorda i svavelsyra skrev de så det glödde hur vidrig jag är.

Men jag skuttade vidare på tangentbordet och lät mig inte träffas av så många av giftkulorna.

Och sedan trådstarten har jag haft sex med en annan kvinna. Det var fantastiskt att få låta fingrarna vandra över outforskad terräng, det var så innerligt, exotiskt och fint och sensuellt. Jag önskar alla den upplevelsen. Alla!

Och för dig som har haft den, eller som står inför den: Njut och förgås inte av dåligt samvete. Oavsett vad vissa kommer att skriva i tråden om ungefär 15 sekunder från nu...

• Svar på tråden Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.
  • Anonym (Gubbsjuk)
    Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-13 17:25:14 följande:
    Nej, inte på kö. Men jag har träffat en person vars yttre verkar vara som skapt för mig. Hon har även fantastiska kvaliteter som människa. Vår familjesituation verkar vara likartade. Vår sexuella frustration näst intill identisk. Jag är oerhört glad för det mötet. Mer än så berättar jag inte.

Livet är fantastiskt eftersom jag valt det förhållningssättet.
    Förlåt om jag var hård mot dig och kallade dig för gubbsjuk.
    De flesta männen är ju trots allt det.
    Om du fortsätter att träffa denna kvinna så finns risken att du år känslor för henne (och hon dig). Tänker du skilja dig i så fall och satsa på henne?
    Anonym (Gubbsjuk) skrev 2015-02-13 19:38:20 följande:

Om du fortsätter att träffa denna kvinna så finns risken att du år känslor för henne (och hon dig). Tänker du skilja dig i så fall och satsa på henne?

Läs vad du skrev. Läs din andra mening igen. Be om ursäkt igen.

Risken att vi människor blir kära i varandra finns alltid. Känslor föds inte automatiskt via sex. Söker du själv partners genom att ligga med dom?

Om jag blir kär i någon annan person kommer jag att skilja mig, tack för omtanken.
  • Anonym (följare)
    Anonym (Gubbsjuk) skrev 2015-02-13 19:38:20 följande:

Jag är kvinna och jag träffar många män både i jobbet på resor utomlands och privat, inklusive blinddates. Antalet gubbslem som jag stött på är näst intill noll. Gubbslem för mig hade varit tafsande män som på ett primitivt sätt visar intresse för min kropp, utan att ha stämt av det med min knopp. Frågan är hur uppför du dig som kvinna när du kommer fram till att de flesta män är gubbslem. Jag är övertygad om att slem drar till sig slem. Har du överhuvudtaget träffat trevliga konverserande män som när det kommer till sex ser kvinnans njutning som det viktigaste i den sexuella relationen.
  • Paulina P P
    Anonym (följare) skrev 2015-02-14 07:23:06 följande:
    Jag är kvinna och jag träffar många män både i jobbet på resor utomlands och privat, inklusive blinddates. Antalet gubbslem som jag stött på är näst intill noll. Gubbslem för mig hade varit tafsande män som på ett primitivt sätt visar intresse för min kropp, utan att ha stämt av det med min knopp. Frågan är hur uppför du dig som kvinna när du kommer fram till att de flesta män är gubbslem. Jag är övertygad om att slem drar till sig slem. Har du överhuvudtaget träffat trevliga konverserande män som när det kommer till sex ser kvinnans njutning som det viktigaste i den sexuella relationen.
    Jag har råkat ut för en hel del. Bland annat har män vid två tillfällen, men flera års mellanrum, men ändå, gnuggat sina kön mot mig när jag stod upp på bussen. Det enda jag gjorde var att stå upp.
  • Fool
    Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-13 17:42:36 följande:
    1. Ja, du väljer faktiskt själv hur du vill uppleva saker. Du formulerar det som att en kärleksakt är riktad MOT någon. Så när du älskar gör du det inte FÖR någon, varje samlag är en krigshandling. Kul för dig. Du tjatar samma klagovisor hela tiden. 
    2. Jag känner mig inte kränkt. Var har du fått det ifrån? Jag tycker att dina och dina klostersystrars inlägg är tråkiga och tjatiga. Ert horisontperspektiv ligger i kant med dina stortår. Synd om dig.
    3. Om du på något plan hade tillfört något nytt än dina inledande litanior hade jag läst och lärt. Men dina ständiga "på stället marsch" sliter bara på folks näthinnor.

Du kunde inte skriva ett enda inlägg utan att berätta hur jag ska leva mitt liv. Och hur min hustru känner sig. Vad tråkigt att det finns sådana som du.

Vad du menar med "... och citera yolo" förstår jag inte.

Låt mig gissa att ditt inlägg som svar på detta kommer att inledas med "Du är det obehagligaste kräket som jag någonsin mött." Sådan är din retorik.
    1) Japp den är riktad MOT någon eftersom det är någon du bedrar, om du däremot är singel eller har fått tillåtelse att få knulla andra DÅ är det inte riktat mot någon.... som vanligt verkar du inte riktigt vilja kännas vid att sexakten har konsekvenser för andra när man valt att vara i ett monogamt förhållande och fokuserar enbart på sexakten i sig.... du slingrar dig som en ål... som vanligt.

2) Ja det är klar du tycker det, du tycker ju allt utom medhåll och stående ovationer är blä....

3) Svårt att tillföra något nytt när allt du gör är att komma med nya löjliga ursäkter... det enda nytt du åstadkommit sen trådstarten var att påstå att du berättat för frugan... DET var en nyhet, resten är bara en enda lång radda med rättfärdigande och utlägg om vilken reko och levnadsglad filur du är när du bedrar frugan...

Som jag tidigare skrev så är inte poängen att få dig att ändra din sk levnadsstil utan snarare att ha synpunkter på dina ursäkter, undanflykter, etc....

Du ser.... inlägget började inte med ""Du är det obehagligaste kräket som jag någonsin mött."  Drömmer
    Paulina P P skrev 2015-02-16 10:35:02 följande:
    Jag har råkat ut för en hel del. Bland annat har män vid två tillfällen, men flera års mellanrum, men ändå, gnuggat sina kön mot mig när jag stod upp på bussen. Det enda jag gjorde var att stå upp.
    Jätteäckligt. Jag hoppas att du skällde ut båda två inför allihopa. 
  • Anonym (Sårad Man)
    Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-16 19:13:32 följande:
    Jätteäckligt. Jag hoppas att du skällde ut båda två inför allihopa. 
    Jag var ung och rädd. Ena gången var i Italien. Det räckte att man var ung och blond (äkta blond ja). Jag hade långbyxor och tröja.
    Anonym (Sårad Man) skrev 2015-02-17 08:37:11 följande:
    Jag var ung och rädd. Ena gången var i Italien. Det räckte att man var ung och blond (äkta blond ja). Jag hade långbyxor och tröja.
    Sitter du där och trollar "sårad man"? Paulina P?
  • Paulina P P
    Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-17 18:40:50 följande:
    Sitter du där och trollar "sårad man"? Paulina P?
    Tja. Det råkar faktiskt vara min man som är den sårade mannen. Han har använt min inloggning. Jag är ledsen för det han råkade ut för. Nu blev det ju ett lyckokast för mig. Exfrun har jag bara träffat någon enstaka gång när hon ska hämta barnen.

Med tanke på att jag råkat ut för en del "äckel" är jag glad att vi träffats... och förvånad över att hans ex dumpade honom.
    Paulina P P skrev 2015-02-18 10:11:43 följande:
    Tja. Det råkar faktiskt vara min man som är den sårade mannen. Han har använt min inloggning. Jag är ledsen för det han råkade ut för. Nu blev det ju ett lyckokast för mig. Exfrun har jag bara träffat någon enstaka gång när hon ska hämta barnen.

Med tanke på att jag råkat ut för en del "äckel" är jag glad att vi träffats... och förvånad över att hans ex dumpade honom.
    Då var det utrett. 

Men du skrev ett svar på en kvinnas inlägg som inte ansåg att alla mån är gubbsjuka. En tidigare post skrev att alla män trots allt är gubbsjuka.

Menar du att bara för att du råkat ut för två män med flera års mellanrum på en buss som tryckt sig emot dig drar slutsatsen att "de flesta män är gubbsjuka". Det innebär att din pappa, bror, far- o morbröder, nästan alla dina arbetskamrater sannolikt är gubbsjuka. Stämmer verkligen det?

PS. Apropå äckel. Jag har också råkat ut för kvinnor som tagit mig mellan benen. Inte ett dugg kul. En tjej satte sig i mitt knä och juckade. Mycket obekvämt och tragiskt. Den sistnämnda var en arbetskamrat som aldrig återkom till jobbet.
  • Paulina P P
    Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-18 10:34:48 följande:
    Då var det utrett. 

Men du skrev ett svar på en kvinnas inlägg som inte ansåg att alla mån är gubbsjuka. En tidigare post skrev att alla män trots allt är gubbsjuka.

Menar du att bara för att du råkat ut för två män med flera års mellanrum på en buss som tryckt sig emot dig drar slutsatsen att "de flesta män är gubbsjuka". Det innebär att din pappa, bror, far- o morbröder, nästan alla dina arbetskamrater sannolikt är gubbsjuka. Stämmer verkligen det?

PS. Apropå äckel. Jag har också råkat ut för kvinnor som tagit mig mellan benen. Inte ett dugg kul. En tjej satte sig i mitt knä och juckade. Mycket obekvämt och tragiskt. Den sistnämnda var en arbetskamrat som aldrig återkom till jobbet.
    Nej. Klart att alla män inte är gubbsjuka och det finns gränslösa kvinnor också. Jag har haft en sådan kollega en gång. Alla män tyckte att hon vara väldigt obehaglig.
  • MaryM
    Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-18 10:34:48 följande:
    Då var det utrett. 

Hahaha ja det låter ju som att dra ganska förhastade slutsatser.

Hon din arbetskamrat, var hon full? Shit vad pinsamt.. brrrr... dör lite inombords.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
    MaryM skrev 2015-02-18 11:13:48 följande:
    Hon din arbetskamrat, var hon full? Shit vad pinsamt.. brrrr... dör lite inombords.
    Jo, hon var berusad men säkert väldigt olycklig och osedd. Jag kan fortfarande känna dåligt samvete för att jag inte ställde upp för henne som medmänniska och kollega.
  • MaryM
    Anonym (Viva kärlek och bra sex) skrev 2015-02-19 08:38:40 följande:
    Jo, hon var berusad men säkert väldigt olycklig och osedd. Jag kan fortfarande känna dåligt samvete för att jag inte ställde upp för henne som medmänniska och kollega.
    Sjukskrev hon sig sen eller vad hände? Brr, så himla tragiskt, vill aldrig bli så desperat.. brrr....
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Gubbstubben

TS...

Ett stort grattis till dig.

Jag hoppas att du får njuta fler gånger med denna kvinna. Jag hoppas också att det blir bättre i ditt förhållande.

• Thyla

Om jag får en sådan man som du ts- kommer jag skilja mig asap och träffa någon
    som jag vill ha sex med!

Det finns annars något som heter öppna relationer-men jag antar att poängen med otrohet försvinner då?

• Anonym (Tji)

Varför skulle någon hoppa på dig TS? Du har ju redan sagt att du berättat för din fru så då är ju allt lugnt.

Grattis förresten

Svar på tråden Jag är en reko man och far. Men nu är jag värd att älska med nån annan.