BF sep-okt med första barnet
Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?
Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?
Hej! Är det någon mer än jag som har pollen allergi? Min läkare sa att jag absolut inte fick ta något för det nu men barnmorskan säger att det är lungt. Jag står verkligen inte ut längre! När jag kollar upp tabletterna jag äter så hittar jag inget som skulle vara farligt.
Ja det är det verkligen. Skönt att kunna berätta mer öppet.
Hoppas det går bra på kub.
Var är det du bor?
Hej! Är det någon mer än jag som har pollen allergi? Min läkare sa att jag absolut inte fick ta något för det nu men barnmorskan säger att det är lungt. Jag står verkligen inte ut längre! När jag kollar upp tabletterna jag äter så hittar jag inget som skulle vara farligt.
Åh, så skönt att vara på andra sidan KUB, må bra flera dagar i veckan och börja jobba igen. Dessutom hann livet ljusna medan den ljusa våren satte guldkant på promenaderna till jobbet. Ny BF också, fem dagar tidigare.
Korvstroganoff, är du på andra sidan KUB nu också? Hoppas det gick bra.
Jag med, var i Stockholm? Jag har precis berättat på jobbet annars har jag berättat för de flesta efter att vi såg den lilla på ul.
Åh, så skönt att vara på andra sidan KUB, må bra flera dagar i veckan och börja jobba igen. Dessutom hann livet ljusna medan den ljusa våren satte guldkant på promenaderna till jobbet. Ny BF också, fem dagar tidigare.
Korvstroganoff, är du på andra sidan KUB nu också? Hoppas det gick bra.
Idag fick jag äntligen komma på mitt 2.a UL då BM var orolig eftersom alla mina symptom plötsligt försvann..., mitt lilla gryn lever och mår bra, följer kurvan i längd (25,4 mm) såg hjärtat slå ännu bättre idag och det gick även att se ngn form av rörelse av "armar & ben"..... 18 dagar kvar till vecka 13 och hoppas nu såå att allt bara flyter på.., har också dom sista 3 dagarna fått tillbaka alla känningar, vilket gör mig överlycklig trots illamående :-P