BF sep-okt med första barnet
Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?
Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?
Haha jag tjuvkikar varje vecka! Och har tjuvkikat flera veckor framåt, men det är på grund av en utlandsresa i maj. Försöker förbereda mig på hur kroppen och pyret kommer att vara då :)
Syns det på er än? Ökat nåt i vikt?? :) Här syns ingenting men än så länge tycker jag det är skönt att vår hemlis är bara vår :) V 12 nu
Syns det på er än? Ökat nåt i vikt?? :) Här syns ingenting men än så länge tycker jag det är skönt att vår hemlis är bara vår :) V 12 nu
Hej.
Jag är gärna med här. Jag är 27 år och bor i Göteborg.
Jag ska på inskrivning och ultraljud i morgon på barnmorskemottagningen.
Jag väntar första barnet och är i vecka 11.
Hej! Jag är i v9+2 med beräknad bf 9/10 :)
Det är första barnet och jag längtar så mycket!! Jag mår väldigt bra, blir lite svullen på kvällen och förut har jag haft lite svårt att äta normalt, det har lixom bara tagit stopp! Men det verkar som det har släppt i helgen :) Jag är lite nojig att det inte ska finnas något i magen eftersom jag mår så bra men det är säkert ingen fara, längtar så till ul den 29 mars :) någon annan som bor i Malmö?
Hej tjejer!! Hoppar också in här :) Är 33 år gammal nu och väntar första barnet, och bor i södra Skåne. Är i vecka 14+1 Gjorde ett lyckat kub test i vecka 12.