Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Har ni gått upp något i vikt? Jag är i v.14 och har gått upp 3 kg. Viktuppgången började för 3 veckor sedan. Det känns som att det är mycket? Jag äter inte mer än vanligt men tränar lite mindre, ca 4 gånger/vecka. Jag är rädd att vikten kommer fortsätta att dra i väg redan nu i början... Jag vet dock inte vart vikten sitter, brösten är större och magen har börjat puta men jag kan ha mina vanliga kläder. Jag vet att man går upp i vikt när man är gravid men eftersom barnet väger ca 20 gram så känns 3 kilo för mycket.. :-/
Har ni gått upp något i vikt? Jag är i v.14 och har gått upp 3 kg. Viktuppgången började för 3 veckor sedan. Det känns som att det är mycket? Jag äter inte mer än vanligt men tränar lite mindre, ca 4 gånger/vecka. Jag är rädd att vikten kommer fortsätta att dra i väg redan nu i början... Jag vet dock inte vart vikten sitter, brösten är större och magen har börjat puta men jag kan ha mina vanliga kläder. Jag vet att man går upp i vikt när man är gravid men eftersom barnet väger ca 20 gram så känns 3 kilo för mycket.. :-/
Tack för bra svar ang. amma eller ej. Skönt att veta att man inter själv med att iaf tänka tanken.
Känns - trots att det är 2015 - som att man får onda ögat av många om man yttrar att man kan tänka sig avstå amningen :)
Asså, sjukt flatulent blir man ju... Det undras i hemmet vad man kan göra åt detta? Hajmal har jag hört ska vara bra...
Jag har gått upp ca 2 kg, 11+ 1 idag. Förra graviditeten gick jag upp 22 kg.
Förra graviditeten var jag helt säker på att det var en flicka, men rul visade tydligt en pojke, jag blev så förvånad!
Denna gång tror jag inget, eller kanske lite pojke... Vi ska inte ta reda på kön.
En hel lång vecka kvar till kub, längtar efter att få se den lilla! Men också nervöst, lever fostret? Hur kommer resultatet på kub bli? Men jag är positivt till annat är bevisat! :)
Är ni många som kommer ta reda på kön?
Är ni många som kommer ta reda på kön?