Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Nackspalten för mig var 1,9 och får som sagt veta mer när resultat på blodprovet kommer tillbaks. Tog du också blodprov idag i samband med KUB? Fick du en inspelning av den lille med dig hem? Tänkte sätta på fredagsfilmen här nu
heheSom befarat.. Missfall, men allt såg bra ut ialf, ett till blodprov bara för att se att hormonerna går ner.. Vi har redan accepterat det och de känns helt okej. Vi är redo att försöka igen efter nästa mens:)
Tack för omtanken!!:) önskar er desamma!!:) kram:)
Åh så tråkigt att höra att det inte gick vägen denna gång. Men samtidigt skönt att veta att allt ser bra ut inför framtida försök.
Jag önskar er all lycka till i framtiden och hoppas att er önskan om ett litet pyre i familjen uppfylls inom kort .
Kram
Jag var tvungen till att läsa om tråden jag läst, men hon skrev bara om en diffus känsla om att något var fel, så inget om någon trötthet, så jag inte väcker oro hos någon i onödan.
Jag gjorde också KUB igår och hamnade i lågriskgruppen. Känns riktigt skönt, och riktigt skönt att se bäbisen leva runt därinne. Firade med att köpa ett par mammajeans - så sköna!
Nu vågar jag andas ut lite och börjar förstå att detta är på riktigt.
Jag var tvungen till att läsa om tråden jag läst, men hon skrev bara om en diffus känsla om att något var fel, så inget om någon trötthet, så jag inte väcker oro hos någon i onödan.
Jag gjorde också KUB igår och hamnade i lågriskgruppen. Känns riktigt skönt, och riktigt skönt att se bäbisen leva runt därinne. Firade med att köpa ett par mammajeans - så sköna!
Nu vågar jag andas ut lite och börjar förstå att detta är på riktigt.
Vart hittar ni sköna mammajeans. Mjuka men ändå ganska så tajta? Helst ingen stor tjock mudd över magen.
Jag köpta typ treggings på hm för 199 kr. Jättesköna, fast (eller kanske just för att) de har mudd över magen.
Vart hittar ni sköna mammajeans. Mjuka men ändå ganska så tajta? Helst ingen stor tjock mudd över magen.