Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Har ni berättat för era chefer?
Jag funderar på att göra det idag.. Är i v.14 men är såååå nervös :-/
Hej hej!
Jag var tvungen att berätta för min chef väldigt tidigt pga att jag inte får jobba med allt när jag är gravid! Som tur är har allt gått bra hittills och är i v 15 nu! Något som däremot inte gått bra är att hitta gravidjeans!! Har varit inne på 5 olika hm och de enda storlekarna som finns är 34 och 46!!! Vad hände med allt däremellan??? Måste vara babyboom nu? ;)
Vad är orsaken till att du inte berättat för din chef ännu? Saken är den att jag varit anställd sedan i somras så jag känner mig taskig.. Men de måste hitta en ersättare för mig så jag behöver berätta snart...
Igår var en bra dag. Gjorde kubtest och ultraljud ???????? allt såg bra ut! Går in i v13 idag. Känns så jäkla skönt! 
Hur reagerade din chef? Har du varit anställd länge?
Jag köpte gravidbyxor på H&M förra veckan, storlek 36 men jag lämnade tillbaka dom för jag gillade inte allt "tyg" över magen. Än så länge se använder jag hellre låga byxor
Igår var en bra dag. Gjorde kubtest och ultraljud ???????? allt såg bra ut! Går in i v13 idag. Känns så jäkla skönt!
Hej! Jag skulle vilja gå med i FB-gruppen för stockholmare, vem kan lägga till mig? :) Min mejladress är [email protected]
Har inte berättat på jobbet än (är i slutet på v.12) men gick på påsklov idag så hela nästa vecka är jag ledig :) Måndagen därefter ska vi göra KUB, och efter det tänker jag att jag nog måste berätta? börjar bli svårt att dölja magen och skulle vara skönt att kunna ha på mig de kläder jag vill, utan att tänka på att magen syns för mycket :)
Försökte lyssna på hjärtat med Angelsound idag för första gången, men hittade inget :( Men antar att det är för tidigt, ska pröva igen om nån vecka!
Jag har inte berättat för jobbet än, men jag jobbar hemifrån så jag kan nog dra ut på det i princip hur länge som helst. =P Dock hade jag nog tänkt avslöja det om nån vecka, för att förenkla planeringen. Vi har en stor lansering nu efter påsk, så jag tänker att det är bättre att få bort den först.
Helst skulle jag vilja göra RUL först, som är inbokat sista april, men det känns så avlägset... Är det schysst att vänta ända till v. 18?