Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Är i 14 veckan idag (13+0) och kände andra "fladdret" i magen idag! Känns helt underbart :) någon mer som känt de runt dessa veckorna?
Hej jag och min sambo väntar våran första bebis. Jag är i vecka 10 (9+3). Är beräknad till den 31 okt så vi kommer troligen få träffa våran lilla i november.
Har nog egentligen inte förstått att jag är gravid än, trotts att jag för bara någon dag sen grinade över att det var russin i brödet, haha!
Fick tips av en av mina bästa vänner om att detta var en bra sida att träffa andra mammor på.
Jag bor i Göteborg.
Samma här..! Är i vecka 14, känner inget, det syns inget och alla symptom har försvunnit. :(
Samma här..! Är i vecka 14, känner inget, det syns inget och alla symptom har försvunnit. :(
Har ni berättat för era chefer?
Jag funderar på att göra det idag.. Är i v.14 men är såååå nervös :-/
Hej hej!
Jag var tvungen att berätta för min chef väldigt tidigt pga att jag inte får jobba med allt när jag är gravid! Som tur är har allt gått bra hittills och är i v 15 nu! Något som däremot inte gått bra är att hitta gravidjeans!! Har varit inne på 5 olika hm och de enda storlekarna som finns är 34 och 46!!! Vad hände med allt däremellan??? Måste vara babyboom nu? ;)