Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tack för pepp instruktören var jätteduktig och väldigt snäll och visade, men då hade jag redan tippat över liksom och kunde inte sluta grina :-P ville inte störa dom andra så jag gick ut.. Jag ska försöka med mammaträning istället sen efter förlossningen och se hur det går.. Det här vena cava, visst är det att det trycker på kroppspulsådern när man ligger ner? Verkar sjukt obehagligt, hoppas du kan sova ordentligt..
Precis, kroppspulsådern. Jag känner det bara när jag ligger på rygg, men det är väldigt obehagligt! Det tar inte många sekunder innan jag känner mig illamående och halvt svimfärdig :/
Usch, det är jobbigt när man inte KAN sluta gråta! I början av graviditeten grät jag floder varje dag. Skönt att det lugnade sig iaf.
I morse kom vår son, i vecka 37+1. Hade sammandragningar/förvärkar i tre dygn och sedan riktiga värkar från ca midnatt i söndags(måndags). Kl 05 imorse när vi kom in på förlossningen var jag öppen 7cm och vid 9 kom han.
I morse kom vår son, i vecka 37+1. Hade sammandragningar/förvärkar i tre dygn och sedan riktiga värkar från ca midnatt i söndags(måndags). Kl 05 imorse när vi kom in på förlossningen var jag öppen 7cm och vid 9 kom han.
Hej! Är 37+3 idag och förra helgen började riktiga förvärkar. Hade inte det med vårt första barn, så när det hållit på hela dagen, så åkte vi in (då 36+1, förra kom 36+5). Var öppen 2 och värkarbetet igång..... Öppnades till 4 och låg inne över natten, men sen var det stopp! Sedan dess har slemproppen lossnat och jag har haft förvärkar till och från hela veckan. Var dessutom inne en vända till, men då hade inget mer hänt. Jag har 17 dagar kvar, så just nu är jag bara så frustrerad. Var ju så nära kändes det som hehe. Borde ju komma igång snart pga slemproppen, men det är ju ingen garanti heller. Går väl över 2 veckor och behöver bli igångsatt denna gången!!