Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Igår kom Nora till världen i vecka 36+0 efter 2 timmar och 50 minuters värkar och en enda krystvärk. Hon är en liten plutt på 2460 gram och 45 cm men verkar väldigt färdigbakad trots allt.

Igår kom Nora till världen i vecka 36+0 efter 2 timmar och 50 minuters värkar och en enda krystvärk. Hon är en liten plutt på 2460 gram och 45 cm men verkar väldigt färdigbakad trots allt.
Jag har idag fått tid för snitt, 12 oktober. Knappt fyra veckor, bara.
Grattis!! :D
Så roligt att det börjar komma bebisar nu, då inser man hur kort tid det faktiskt är kvar! :)

Jag har idag fått tid för snitt, 12 oktober. Knappt fyra veckor, bara.
Jättemysigt att det kommer småttingar redan! Min kropp håller på att förbereda mig ordentligt, jag räknar inte längre med att gå hela tiden ut. Den får gärna stanna till efter den 25, för då ska jag på begravning, men sen är det fritt att titta ut ;)