Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Idag blir Elisia 7 månader. Tycker de har månaderna bara sprungit bort, har ju ingen bebis längre
Hon sitter utan stöd och har börjat åla sig bakåt, men jag tror inte det är medvetet. Hon är inte så matglad utan äter ersättning och fruktpuré, även ammning på natten. Hon har 2 tänder i underkäken men tror det är på gång någon uppe snart, för hon är och gnor med allt i munnen. Hon är glad och sprallig precis som sina 2 stora systrar. Hon älskar att gunga och sitta ute i gräset och peta i gräsmattan.

Woohoo! Första bajset i toaletten avklarat! :D Jag insåg att vi hade missat kisset, och skulle just ge upp när han började krysta, så jag lät honom sitta tills han sa till och så slapp vi en redig bajsblöja :D Stolt mamma!

Och bilden blev så klart upp- och ner. Typiskt.
Hur hänger ni i i värmen? Erkänner villigt att det hade varit najs att kunna sätta ner lilla Fis då och då nu när det börjar närma sig 30 grader, men icke! :P

Åh fy, usel tajming att åka på feber.
Hur hänger ni i i värmen? Erkänner villigt att det hade varit najs att kunna sätta ner lilla Fis då och då nu när det börjar närma sig 30 grader, men icke! :P

Snart åtta månader min "lilla" tjej. Vi har börjat märka av separationsfasen nu, Julia blir så ledsen när hon ser att man lämnar rummet och hon blir jätte ledsen om någon annan håller henne samtidigt som hon ser mig. Extremt gnällig har hon blivit och nattningen har blivit hemskt! Tack och lov sover hon hela nätter, annars vet jag inte hur jag skulle orka... Någon mer som kommit in i den fasen? Ni som har barn sen tidigare och upplevt den, hur länge varade den och hur blev era barn?