Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hej på er! Nu är de första riktiga krypstegen tagna och lugnet är förbi! ;) 
Puh. Tiden rör sig långsamt framåt i värmen. Nora gillar dock att vara utan strumpor i vagnen så att hon kan suga på tårna när vi är ute och går. När har ni planerat inskolning (om ni gjort det)?
Jag upptäckte att han sover längre om han får lägga sig runt åtta-nio om han behöver, än att vi är ute och han blir grinig och slumrar till i vagnen och inte somnar förrän 11, halv tolv. Dock blir man ju mer begränsad då det är skönare att vara ute sent på kvällen.
Haha, det kanske bara är jag som är överdrivet framförhållen, jag ställde mig i kö redan när vi var kvar på sjukhuset med önskat datum 170109.
Haha, det kanske bara är jag som är överdrivet framförhållen, jag ställde mig i kö redan när vi var kvar på sjukhuset med önskat datum 170109.
Så sjukt grinigt här med. Varit hyfsat lugnt ett tag men idag har det varit galet! Går inte att lägga ner honom och att lägga honom tar väldigt lång tid och innebär både skrik, gråt och protester. Han spänner sig i en båge så fort man ska sätta ner honom i vagnen. Tycker så synd om honom!
Nätterna har väl varit hyfsade men det förutsätter mkt tutte. Sover oftast ca 20.30-06.30 med minst 3 uppvak (inatt typ 10, suck...)
Angående förskola så ställde vi i kö för nån månad sen. Har sökt med start i mitten av januari. Dock så kommer han bara gå ca 4 korta dagar/v i början då min sambo vill ta ut föräldraledighet på halvtid.

Inte direkt pappig eller mammig, däremot har hon länge haft bestämda åsikter om vilken förälder som ska göra vad. Somna i mammas knä men sova vänd mot pappa. Bli matad av mamma om båda är hemma. Bli buren av pappa. Massor av sånt.