Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
[quote=74836514][quote-nick]Missma01 skrev 2015-02-11 07:34:09 följande:[/quote-nick]Grattis, måste kännas underbart efter så lång tid! Vi plussade samtidigt och har samma datum, roligt :) är det ert första barn?
tack! Ja det är vårt första och jag tänkte överraska sambo med en super alla hjärtansdag present! Han vet inget än men de är svårt och hålla sig till lördag. Ja man hade inte riktigt väntat sig ett plus efter så lång tid på naturlig väg.
+ade i söndags om jag räknat rätt så blir det bebis mitt i älgjakten:-P
En fråga till alla, har ni berättat för er familj och vänner att ni är gravida? Om inte när och hur har ni tänkt att göra det? Om ni gjort det, hur gjorde ni?
En fråga till alla, har ni berättat för er familj och vänner att ni är gravida? Om inte när och hur har ni tänkt att göra det? Om ni gjort det, hur gjorde ni?
En fråga till alla, har ni berättat för er familj och vänner att ni är gravida? Om inte när och hur har ni tänkt att göra det? Om ni gjort det, hur gjorde ni? ![]()
En fråga till alla, har ni berättat för er familj och vänner att ni är gravida? Om inte när och hur har ni tänkt att göra det? Om ni gjort det, hur gjorde ni? ![]()
Den är helt hemlig och går inte att söka på.
HALLÅ!!
Undrar om ni skulle vara intresserade av att skapa en facebookgrupp för oss som har bf i oktober? För oss i denna gruppen, (även för andra som har bf i oktober) men tänkte att det kunde va roligt att vi samlas i en fb grupp också?? :)
Den kommer isf självklart att vara helt hemlig så inga förutom oss medlemmar kan se vad som skrivs där.
Skicka meddelande med er mailadress till mig så kan jag göra en grupp om vi är många som vill vara med :)