• Cissi2801

vi på 30 +

Hej alla!

Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...

Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja

• Svar på tråden vi på 30 +
  • lanylena
    Jamilia skrev 2015-04-07 23:20:49 följande:
    Hur gick det, kom den igång?

Men fjärde gången gillt är ju inte så jättelång tid ändå, om det nu inte blev ngt denna gång! Det fixar ni!! Hur gammal är din dotter nu igen, har jag säkert frågat men glömt igen, förlåt!

Hej! Nej, faktiskt inte?? Jättemärkligt. Har bara haft lite spottings. Idag knappt nåt alls? Fattar ingenting, verkligen. Blankt test imorse också.

Jag hade visserligen spottings  några dagar innan jag plussade med dottern, men det var från några dagar innan BIM, typ 3 dagar. Nu är det BIM och spottings. Kanske kommer igång till kvällen?

• Jamilia
    lanylena skrev 2015-04-08 13:31:34 följande:

Hej! Nej, faktiskt inte?? Jättemärkligt. Har bara haft lite spottings. Idag knappt nåt alls? Fattar ingenting, verkligen. Blankt test imorse också.

Jag hade visserligen spottings  några dagar innan jag plussade med dottern, men det var från några dagar innan BIM, typ 3 dagar. Nu är det BIM och spottings. Kanske kommer igång till kvällen?

Aha, ja, ibland beter sig kroppen lite märkligt! Har oxå varit med om att det blivit annorlunda någon månad med symtom och blödning och så!! Åhh, hoppas att det betyder ngt bra i ditt fall!!! Håller tummarna, än finns det lite hopp!!
  • Jamilia
    MinLillahumla skrev 2015-04-08 08:30:29 följande:

mens idag:( så det får bli nya tag!;)

Åhh, trist!!

Men det var väl första försöket för er, så inget att haka upp sig på! Nya tag nästa månad!! Skönt att du har mens iaf, trots amning! Då är ju kroppen igång med ÄL varje månad, måste man ju tro!
  • Jamilia
    sladda skrev 2015-04-08 06:07:22 följande:

Kommer nog gå bra ska du se :) jag har aldrig använt äl test utan tagit det som det kommer så har noll koll på hut det fungerar.

Men tror nog ni kommer få ett plus snart :)

Tack så mycket! Hoppas att du har rätt!!

Rätt skönt att slippa hålla på med ÄL och sånt, blir lätt stressande ifall man inte får utslag varje månad! Man får inte förlita sig helt på dem! Sen är det såklart en fin bekräftelse oxå, om man får positiva test! Så det är lite både och med de där testen!
  • Jamilia
    MinLillahumla skrev 2015-04-08 00:13:54 följande:

ja detta blir en riktig kamp mellan henne och mej har jag en känsla av:) jag får nog åka iväg en helg eller något tror ja så det inte finns något annat att äta:)

Hihi, kan ju bli det! Usch, är glad att det är avklarat här! De kan bli så arga och ledsna... De små liven!! Lycka till!! <3
  • sladda
    Jamilia skrev 2015-04-08 19:38:31 följande:

Tack så mycket! Hoppas att du har rätt!!

Rätt skönt att slippa hålla på med ÄL och sånt, blir lätt stressande ifall man inte får utslag varje månad! Man får inte förlita sig helt på dem! Sen är det såklart en fin bekräftelse oxå, om man får positiva test! Så det är lite både och med de där testen!

Hehe jo. Men kanske kan va bra att få igång mensen innan man blir på tjocken. De andra två graviditeterna tog direkt när jag slutade med mini piller så hann aldrig få någon mens.

Men har ju haft mensvärk fast utan mens, kan det ha varit äl tro? Brukar inte känna av sånt. Fasen känner mig som en som försöker bli gravid för första gången :p.
  • MinLillahumla
    Jamilia skrev 2015-04-08 19:34:36 följande:

Åhh, trist!!

Men det var väl första försöket för er, så inget att haka upp sig på! Nya tag nästa månad!! Skönt att du har mens iaf, trots amning! Då är ju kroppen igång med ÄL varje månad, måste man ju tro!

ja men precis. det kan ju ta tid och jag är jätte glad att mensen kom när den skulle iaf för då verkar det ju vara som det ska:)
  • MinLillahumla
    Jamilia skrev 2015-04-08 19:42:16 följande:

Hihi, kan ju bli det! Usch, är glad att det är avklarat här! De kan bli så arga och ledsna... De små liven!! Lycka till!! <3

Tack!!
  • Cissi2801

Hej igen!

Har BIM nu på lördag, om appen stämmer på telefonen... Har samma app på ipaden, då skulle den komma idag, men jag tror inte de stämmer... Får se som sagt

• sladda
    Cissi2801 skrev 2015-04-08 21:47:32 följande:

Hej igen!

Har BIM nu på lördag, om appen stämmer på telefonen... Har samma app på ipaden, då skulle den komma idag, men jag tror inte de stämmer... Får se som sagt

Vad är det för app???:)
Svar på tråden vi på 30 +