vi på 30 +
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hej! Nej, faktiskt inte?? Jättemärkligt. Har bara haft lite spottings. Idag knappt nåt alls? Fattar ingenting, verkligen. Blankt test imorse också.
Jag hade visserligen spottings några dagar innan jag plussade med dottern, men det var från några dagar innan BIM, typ 3 dagar. Nu är det BIM och spottings. Kanske kommer igång till kvällen?
Hej! Nej, faktiskt inte?? Jättemärkligt. Har bara haft lite spottings. Idag knappt nåt alls? Fattar ingenting, verkligen. Blankt test imorse också.
Jag hade visserligen spottings några dagar innan jag plussade med dottern, men det var från några dagar innan BIM, typ 3 dagar. Nu är det BIM och spottings. Kanske kommer igång till kvällen?
mens idag:( så det får bli nya tag!;)
Kommer nog gå bra ska du se :) jag har aldrig använt äl test utan tagit det som det kommer så har noll koll på hut det fungerar.
Men tror nog ni kommer få ett plus snart :)
ja detta blir en riktig kamp mellan henne och mej har jag en känsla av:) jag får nog åka iväg en helg eller något tror ja så det inte finns något annat att äta:)
Tack så mycket! Hoppas att du har rätt!!
Rätt skönt att slippa hålla på med ÄL och sånt, blir lätt stressande ifall man inte får utslag varje månad! Man får inte förlita sig helt på dem! Sen är det såklart en fin bekräftelse oxå, om man får positiva test! Så det är lite både och med de där testen!
Åhh, trist!!
Men det var väl första försöket för er, så inget att haka upp sig på! Nya tag nästa månad!! Skönt att du har mens iaf, trots amning! Då är ju kroppen igång med ÄL varje månad, måste man ju tro!
Hihi, kan ju bli det! Usch, är glad att det är avklarat här! De kan bli så arga och ledsna... De små liven!! Lycka till!! <3
Hej igen!
Har BIM nu på lördag, om appen stämmer på telefonen... Har samma app på ipaden, då skulle den komma idag, men jag tror inte de stämmer... Får se som sagt
Hej igen!
Har BIM nu på lördag, om appen stämmer på telefonen... Har samma app på ipaden, då skulle den komma idag, men jag tror inte de stämmer... Får se som sagt