• Cissi2801

vi på 30 +

Hej alla!

Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...

Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja

• Svar på tråden vi på 30 +
  • Jamilia

Alltså, det har skrivits förr och kommer skrivas igen, men fasiken vad jobbigt det är när folk lägger sig i och förklarar att "nu är det väl ändå dags för syskon, herregud, tösen är ju 3 år!! Barn behöver faktiskt syskon... ". Bla, bla, bla.... Folk ska sluta lägga sig i så Jäkla mycket!!! :'(

• Cissi2801
    Jamilia skrev 2015-03-24 18:32:09 följande:

Alltså, det har skrivits förr och kommer skrivas igen, men fasiken vad jobbigt det är när folk lägger sig i och förklarar att "nu är det väl ändå dags för syskon, herregud, tösen är ju 3 år!! Barn behöver faktiskt syskon... ". Bla, bla, bla.... Folk ska sluta lägga sig i så Jäkla mycket!!! smile4.gif :'(

Jag fick höra att nu får jag ta över facklan för brorsan och hans fru... De fick sin andra son för snart 5 veckor sedan
  • Jamilia
    Cissi2801 skrev 2015-03-24 18:41:36 följande:

Jag fick höra att nu får jag ta över facklan för brorsan och hans fru... De fick sin andra son för snart 5 veckor sedan

Ja, man får ju höra liknande hela tiden... Kan verkligen kännas knäckande ibland... Är man lite halvdeppig och allmänt ledsen över att det tar tid att bli gravid känns ju kommentarerna mycket värre oxå!

OK,så din bror har fått en liten nu nyss, där ser man! Känns det kul ändå, att ha blivit faster? Tyvärr vill min syster inte ha egna barn! Det tycker jag känns lite tråkigt faktiskt...
  • lanylena

Två starka ÄL-tester. Det var svagt igår morse (25/3) och steg tydligen under dagen, för när jag kom hem så såg det ut såhär. Det testet är torkat.
    Testade även imorse och det testet var ÄNNU starkare och teststrecket kom upp direkt.
    Myste igår kväll och ska mysa idag och imorgon igen tänkte jag. Då borde vi täckt in det bra i alla fall?

Hoppas nu på en decemberbebis. Tror BF då blir ca 15/12 för mig.
  • MinLillahumla

hejsan! får man slänga sej med här i gruppen? min dotter är precis 1 år och vi tänkte försöka med en liten igen:)

• Jamilia
    lanylena skrev 2015-03-26 06:48:51 följande:

Två starka ÄL-tester. Det var svagt igår morse (25/3) och steg tydligen under dagen, för när jag kom hem så såg det ut såhär. Det testet är torkat.

Testade även imorse och det testet var ÄNNU starkare och teststrecket kom upp direkt.

Myste igår kväll och ska mysa idag och imorgon igen tänkte jag. Då borde vi täckt in det bra i alla fall?

Hoppas nu på en decemberbebis. Tror BF då blir ca 15/12 för mig.

Ser lovande ut!! Hejar på er!!

Jag kollade på ett ungefär när bf blir för vår del denna månad: 26 december!! Nja... Blir nog inte jätteledsen om det inte tar sig denna gång! Julen får gärna vara jul utan några födelsedagar inklämda! nu har vi ju försökt så många månader så någon extra gör inget för att hoppa över t januari!
  • Jamilia
    MinLillahumla skrev 2015-03-26 11:40:16 följande:

hejsan! får man slänga sej med här i gruppen? min dotter är precis 1 år och vi tänkte försöka med en liten igen:)

Hejsan Min lilla humla!

Lycka till i syskonverkstan! Jag kämpar för fullt med det samma!
  • lanylena

Nån mer än jag som har starka ÄL-tester 2 dagar i rad? (ska det bli en tredje dag, tro?)

Myste 25/3 och 26/3, tänkte även mysa till det i ett par dagar till så vi täcker in ÄL ordentligt.

• MinLillahumla
    Jamilia skrev 2015-03-27 00:59:28 följande:

Hejsan Min lilla humla!

Lycka till i syskonverkstan! Jag kämpar för fullt med det samma!

Tack snälla! spännande detta och man är så otålig:)
  • Jamilia
    lanylena skrev 2015-03-27 06:44:35 följande:

Nån mer än jag som har starka ÄL-tester 2 dagar i rad? (ska det bli en tredje dag, tro?)

Myste 25/3 och 26/3, tänkte även mysa till det i ett par dagar till så vi täcker in ÄL ordentligt.

Undrar oxå lite kring det! Undrar hur många dagar man kan få starkt utslag eg!? Kan för lite om ÄL-test tyvärr! Jag brukar sluta testa när jag får starkt utslag!

Väl kämpat under ÄL, gott jobb, haha!!
Svar på tråden vi på 30 +