vi på 30 +
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Alltså, det har skrivits förr och kommer skrivas igen, men fasiken vad jobbigt det är när folk lägger sig i och förklarar att "nu är det väl ändå dags för syskon, herregud, tösen är ju 3 år!! Barn behöver faktiskt syskon... ". Bla, bla, bla.... Folk ska sluta lägga sig i så Jäkla mycket!!!
:'(
Alltså, det har skrivits förr och kommer skrivas igen, men fasiken vad jobbigt det är när folk lägger sig i och förklarar att "nu är det väl ändå dags för syskon, herregud, tösen är ju 3 år!! Barn behöver faktiskt syskon... ". Bla, bla, bla.... Folk ska sluta lägga sig i så Jäkla mycket!!!
:'(
Jag fick höra att nu får jag ta över facklan för brorsan och hans fru... De fick sin andra son för snart 5 veckor sedan

hejsan! får man slänga sej med här i gruppen? min dotter är precis 1 år och vi tänkte försöka med en liten igen:)
Två starka ÄL-tester. Det var svagt igår morse (25/3) och steg tydligen under dagen, för när jag kom hem så såg det ut såhär. Det testet är torkat.
Testade även imorse och det testet var ÄNNU starkare och teststrecket kom upp direkt.
Myste igår kväll och ska mysa idag och imorgon igen tänkte jag. Då borde vi täckt in det bra i alla fall?
Hoppas nu på en decemberbebis. Tror BF då blir ca 15/12 för mig.
hejsan! får man slänga sej med här i gruppen? min dotter är precis 1 år och vi tänkte försöka med en liten igen:)

Nån mer än jag som har starka ÄL-tester 2 dagar i rad? (ska det bli en tredje dag, tro?)
Myste 25/3 och 26/3, tänkte även mysa till det i ett par dagar till så vi täcker in ÄL ordentligt. ![]()
Hejsan Min lilla humla!
Lycka till i syskonverkstan! Jag kämpar för fullt med det samma!
Nån mer än jag som har starka ÄL-tester 2 dagar i rad? (ska det bli en tredje dag, tro?)
Myste 25/3 och 26/3, tänkte även mysa till det i ett par dagar till så vi täcker in ÄL ordentligt.