• Cissi2801

vi på 30 +

Hej alla!

Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...

Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja

• Svar på tråden vi på 30 +
  • Cissi2801

Jag vill önska alla en glad påsk,

Kan kaffe smaka illa utan vidare??

• Jamilia
    Cissi2801 skrev 2015-04-04 13:55:29 följande:

Jag vill önska alla en glad påsk,

Kan kaffe smaka illa utan vidare??

Ja, om det är svagt och blaskigt Gevalia så kan det det!!
  • Cissi2801
    Jamilia skrev 2015-04-04 18:28:50 följande:
    Ja, om det är svagt och blaskigt Gevalia så kan det det!! smile5.gifsmile5.gif
    Okej, vi dricker Gevalia hela tiden,

Jag åkte på feber igår, och i morse så smakade inte kaffet blaskigt utan de va bara inte gott...

Vi försöker nu igen, ifall de kunde vara därför kaffet inte va gott
  • Jamilia
    Cissi2801 skrev 2015-04-04 19:25:53 följande:

Okej, vi dricker Gevalia hela tiden,

Jag åkte på feber igår, och i morse så smakade inte kaffet blaskigt utan de va bara inte gott...

Vi försöker nu igen, ifall de kunde vara därför kaffet inte va gott

Hihi, förlåt!! Är skåning så jag dricker alltid Zoegas! Det var ju bara på skoj, Gevalia är säkert helt OK det oxå! Jo, men hormoner i kroppen på olika vis kan ju göra att man tycker saker och ting smakar konstigt! Har du ÄL nu i dagarna kanske!?
  • Cissi2801
    Jamilia skrev 2015-04-04 19:56:50 följande:
    Hihi, förlåt!! Är skåning så jag dricker alltid Zoegas! Det var ju bara på skoj, Gevalia är säkert helt OK det oxå! smile1.gif Jo, men hormoner i kroppen på olika vis kan ju göra att man tycker saker och ting smakar konstigt! Har du ÄL nu i dagarna kanske!?
    Tror ja haft de, började mysa varannan dag, men så blev sambon dålig... Sedan jag... Så vi fick vänta... Hur går det själv då??
  • Jamilia
    Cissi2801 skrev 2015-04-04 20:20:26 följande:

Tror ja haft de, började mysa varannan dag, men så blev sambon dålig... Sedan jag... Så vi fick vänta... Hur går det själv då??

Åhh, sjukdom alltså... Det är så frustrerande att bli dålig typ över ÄL! Vi hade några månader på hösten förra året som vi inte alls fick till det pga sjukdom, man blir så besviken! Krya på er nu båda två!

Aha, tänkte att vi fick ju mens samma dag förra månaden, 20 mars var det väl, om jag minns rätt! Jag har ÄL nu, el hade igår på ett ungefär! Brukar alltid inträffa 2 v efter mens, plus el minus ngn dag! Men visst var det så att du hade kortare menscykel!? Då har du säkert haft ÄL redan, kan ju absolut stämma! då har ni gjort ert för denna gång, hihi! bara att hålla tummar och tår att det tagit sig! Tror nog det är liiiite tidigt att märka av några symtom ännu, då det bara är ca 2 v sen mens... Vi har oxå myst till det nu under ÄL så man hoppas ju igen!
  • Jamilia

Haha, jäkla tur att man "myst" tidigare dagar för ikväll blir det minsann inget! Mätt som attan av all påskmat och godis... orkar knappt resa mig ur soffan, haha!

Svar på tråden vi på 30 +