• Cissi2801

vi på 30 +

Hej alla!

Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...

Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja

• Svar på tråden vi på 30 +
  • lanylena
    Jamilia skrev 2015-03-29 01:46:24 följande:
    Undrar oxå lite kring det! Undrar hur många dagar man kan få starkt utslag eg!? Kan för lite om ÄL-test tyvärr! Jag brukar sluta testa när jag får starkt utslag!

Väl kämpat under ÄL, gott jobb, haha!!
    Haha, tack! Det blev mys i 2 dagar till, dvs 25-28/3. Nu har vi väl täckt in det bra får vi hoppas.
  • Cissi2801

Det blir ett nytt försök denna månad mot en graviditet...

• MinLillahumla

det är så spännande när man har börjat försöka men jag är så otålig och tiden går väldigt sakta. har inte läst alla inlägg men hur länge har ni försökt?

• Cissi2801
    MinLillahumla skrev 2015-03-30 14:17:44 följande:

det är så spännande när man har börjat försöka men jag är så otålig och tiden går väldigt sakta. har inte läst alla inlägg men hur länge har ni försökt?

Några månader... Men vi har försökt för lite innan... Så nu blir det varannan dag
  • Cissi2801

Vi ska köra utan ÄL-test oxå.. Hoppas att de funkar

• MinLillahumla

Jag fick ingen stegring på äl test denna gång men vet inte om jag missade för dom tog slut. men fick gå efter annat så jag hoppas jag ens hade äl. märks väl omkring 5 april.

• Jamilia
    lanylena skrev 2015-03-30 09:16:17 följande:

Haha, tack! Det blev mys i 2 dagar till, dvs 25-28/3. Nu har vi väl täckt in det bra får vi hoppas.

• Jamilia
    Cissi2801 skrev 2015-03-30 11:34:57 följande:

Det blir ett nytt försök denna månad mot en graviditet...

Håller tummarna för er denna månad!! Vi kör oxå utan ÄL-test än så länge, mestadels för att jag är för snål för att köpa dem!! Har slängt ut mkt pengar på annat just nu! Har ÄL själv nu i dagarna, ska det lyckas denna gång...!?
  • Jamilia
    MinLillahumla skrev 2015-03-30 14:17:44 följande:

Vi har försökt sen sommaren 2014... Jäkla tid alltså... Har ju en dotter sen tidigare, tog lång tid då oxå! Vet eg inte vad som felar, jag har regelbunden mens och ÄL känningar/symtom varje månad... Lite knepigt! Dock har vi inte gjort ngn utredning alls då det funkade till slut! Man skulle gärna vilja veta vad som pågår inne i kroppen!
  • sskstina
    Hej alla

Har precis läst igenom hela tråden och hoppas på att få komma in på en hörna. Ni verkar vara ett stöttande och trevligt gäng!

Jag är 32 år och jag och min sambo försöker nu skaffa barn, första barnet. Slutade med mina p-piller den 8/3. Har ätit piller sedan jag var 16 år, de senaste 9 år cerazette. Har inte haft någon mens än. VI har myst regelbundet. Har inte köpt några ÄL-test. Brösten känns ömma och magen gör ont men ingen mens. Hoppas naturligtvis på att jag kanske är gravid redan men det känns lite för optimistiskt. 
    I alla fall tänkte vi att vi skulle ta ett grav-test i morgon. Känner mig väldigt uppspelt och vill så innerligt att det ska vara positivt. Ser gravida magar och barnvagnar över allt, blir tokig!!!

Kram
Svar på tråden vi på 30 +