Anti SD = Pro IS?
Varför anser så många SD:are att om man är emot SD så är man för IS och kalifatet?
Varför anser så många SD:are att om man är emot SD så är man för IS och kalifatet?
Ett citat. Det är alltså inte jag som anser nedanstående utan en av FL:s SD-aktivister som hade synpunkter på ett barn..
"Så bra. Då kan din dotter - när hon blir tonåring (även om Profeten själv inte väntade SÅ länge...) - få möjlighet att bli kulturberikad av män med många olika hudfärger, religioner och etniska ursprung..! Kanske många på samma gång om hon har tur! Det har du ordnat förutseende och bra! "
Nu hittade även jag inlägget, jag finner det otroligt anmärkningsvärt att Familjeliv tillåter det inlägget vara kvar.
När det gäller anklagelser om trollande eller off topic så är man snabba med att ta bort men att hoppas att en meningsmotståndares barn ska våldtas bryter alltså inte mot reglerna - men självklart gör det det!
Jag har skrivit till supporten och krävt att dom tar bort inlägget och att dom omgående ska be om ursäkt till medlemen som fick det riktat mot sig för at tman inte agerat snabbare.
Jag hoppas fler medlemmar oavsett åsikt gör detta för det är absolut inte ok att göra så.
Jag fick nu svar från Familjelivs support enligt dom har inlägget aldrig varit anmält vilket jag har väldigt svårt att tro men nu ska det vara borttaget.
En ursäkt till medlemmen för att det funnits kvar så länge tror jag inte man kan förvänta sig för det verkar som familjeliv hanterar sådana här saker otroligt dålig och i samma stil.
Men nu är inlägget borta, sen kan man bara spekulera i om det har med att göra att jag sa att jag skulle anmäla familjeliv om dom inte åtgärdade det
Det får vara nog med sånt här trams från människor, vi diskuterar på ett forum och man ska inte behöva ta emot hot från människor med uppenbara problem, moderatorerna måste vara mer aktiva för det här håller inte! Det är inte bara enstaka medlemmar som drabbas utan även övriga som läser på forumet.