Anti SD = Pro IS?
Varför anser så många SD:are att om man är emot SD så är man för IS och kalifatet?
Varför anser så många SD:are att om man är emot SD så är man för IS och kalifatet?
Du läste artikeln som är bara en i mängden?
Du läste artikeln som är bara en i mängden?
Så du kan komma med automatiskt förnekande och blunda för vad du precis har läst?
Jag gör inte dig det nöjet, däremot så blundar jag inte för alarmerande nyheter som tyder på att vi rent av förstör landet i grunden.
Dom här jepparna, rasister, nazister, sd och annat pack är ju experter på att polarisera och demonisera andra människor som dom inte gillar.
Att det är vulgärargumentation som sänker deras trovärdighet verkar inte bekymra dom ett dugg.
Så du kan komma med automatiskt förnekande och blunda för vad du precis har läst?
Jag gör inte dig det nöjet, däremot så blundar jag inte för alarmerande nyheter som tyder på att vi rent av förstör landet i grunden.
Jag tänker inte spä på dina fördomar och ge dig frikort på att demonisera mig.
Att det kommer hit terrorister bland den massiva flyktingströmmen är sen länge bekräftat,
Terrorister som öppet kommer hit får förmåner inte ens svenskar har så vad finns det att sticka under stol med?
Jag tänker inte spä på dina fördomar och ge dig frikort på att demonisera mig.
Att det kommer hit terrorister bland den massiva flyktingströmmen är sen länge bekräftat,
Terrorister som öppet kommer hit får förmåner inte ens svenskar har så vad finns det att sticka under stol med?
Skillnad på att ta upp och uppmärksamma och att vara medveten men fortfarande försöka släta över det.
Har folk verkligen inget emot att omvandla Sverige till en semesterort för terrorister?