• Anonym (Mange)

Anti SD = Pro IS?

Varför anser så många SD:are att om man är emot SD så är man för IS och kalifatet?

• Svar på tråden Anti SD = Pro IS?
  • Anonym (???)
    Anonym (Mange) skrev 2015-02-23 21:26:53 följande:
    Kan du bekräfta att du sätter likhetstecken mellan invandrare och terrorister?

Du läste artikeln som är bara en i mängden?

• Anonym (Mange)
    Anonym (???) skrev 2015-02-24 08:46:49 följande:

Du läste artikeln som är bara en i mängden?

Jag har läst artikeln. Kan du bekräfta som jag bad dig?
  • Anonym (???)
    Anonym (Mange) skrev 2015-02-24 08:53:10 följande:
    Jag har läst artikeln. Kan du bekräfta som jag bad dig?

Så du kan komma med automatiskt förnekande och blunda för vad du precis har läst?

Jag gör inte dig det nöjet, däremot så blundar jag inte för alarmerande nyheter som tyder på att vi rent av förstör landet i grunden.

• Anonym (v)
    Velouria skrev 2015-02-24 00:11:59 följande:
    Intressant att få inblick i huvudet på en sverigedemokrat (jag utgår ifrån att du är det, annars får du rätta mig). Du highlightade just det som är så fundamentalt för det sverigedemokratiska tänket: oförmåga att se "främmande" människor som individer.

Varför ser du icke-svenskar, eller flyktingar, som ett kollektiv med gemensamma värderingar? Som exakta kopior?
    Visst är hon det, det är vår ständigt återkommande lokalpolitiker inom sd. 
  • Anonym (v)

Dom här jepparna, rasister, nazister, sd och annat pack är ju experter på att polarisera och demonisera andra människor som dom inte gillar.
    Att det är vulgärargumentation som sänker deras trovärdighet verkar inte bekymra dom ett dugg. 

• Anonym (Mange)
    Anonym (???) skrev 2015-02-24 08:54:53 följande:

Så du kan komma med automatiskt förnekande och blunda för vad du precis har läst?

Jag gör inte dig det nöjet, däremot så blundar jag inte för alarmerande nyheter som tyder på att vi rent av förstör landet i grunden.

Jag kommenterar artikeln så snart du bekräftat. Är du verkligen så feg att du inte vågar stå för ditt tyckande?
  • Anonym (???)
    Anonym (Mange) skrev 2015-02-24 09:00:53 följande:
    Jag kommenterar artikeln så snart du bekräftat. Är du verkligen så feg att du inte vågar stå för ditt tyckande?

Jag tänker inte spä på dina fördomar och ge dig frikort på att demonisera mig.

Att det kommer hit terrorister bland den massiva flyktingströmmen är sen länge bekräftat, 
    Terrorister som öppet kommer hit får förmåner inte ens svenskar har så vad finns det att sticka under stol med?

• Anonym (Mange)
    Anonym (???) skrev 2015-02-24 09:04:34 följande:

Jag tänker inte spä på dina fördomar och ge dig frikort på att demonisera mig.

Att det kommer hit terrorister bland den massiva flyktingströmmen är sen länge bekräftat, 

Terrorister som öppet kommer hit får förmåner inte ens svenskar har så vad finns det att sticka under stol med?

Ingen har förnekat de problem som artikeln tar upp. Även om du vill att alla utom SD ska förneka det. Men att baserat på detta sätta likhetstecken mellan invandrare och terrorist då är man beklämmande svagsint. Jag håller det inte emot dig då du förmodligen inte kan rå för det själv.
  • Mila76
    Anonym (Mange) skrev 2015-02-21 18:30:18 följande:

Varför anser så många SD:are att om man är emot SD så är man för IS och kalifatet?

Därför att i tunnelseendet som följer med att stötta SD tror man också att: 

På sommaren ökar glassförsäljningen
    På sommaren ökar antalet drunkningsolyckor
    Glass är orsaken till drunkningsolyckor
  • Anonym (vad fan?)
    Anonym (Mange) skrev 2015-02-24 09:09:44 följande:
    Ingen har förnekat de problem som artikeln tar upp. Även om du vill att alla utom SD ska förneka det. Men att baserat på detta sätta likhetstecken mellan invandrare och terrorist då är man beklämmande svagsint. Jag håller det inte emot dig då du förmodligen inte kan rå för det själv.

Skillnad på att ta upp och uppmärksamma och att vara medveten men fortfarande försöka släta över det.

Har folk verkligen inget emot att omvandla Sverige till en semesterort för terrorister?

Svar på tråden Anti SD = Pro IS?