Anti SD = Pro IS?
Varför anser så många SD:are att om man är emot SD så är man för IS och kalifatet?
Varför anser så många SD:are att om man är emot SD så är man för IS och kalifatet?
Skillnad på att ta upp och uppmärksamma och att vara medveten men fortfarande försöka släta över det.
Har folk verkligen inget emot att omvandla Sverige till en semesterort för terrorister?
Jag ser extrema problem efter statskuppen Sverige gick genom nyligen.
Vad man än anser och tycker om is så har det kommit till punkten där man röster för eller emot dom.
Sd som vill stoppa dom från att komma hit, alla andra som välkomnar dom med öppna armar.
Jag ser extrema problem efter statskuppen Sverige gick genom nyligen.
Vad man än anser och tycker om is så har det kommit till punkten där man röster för eller emot dom.
Sd som vill stoppa dom från att komma hit, alla andra som välkomnar dom med öppna armar.
Den Sverige gick genom när sjuklövern bestämde sig att ignorera demokrati för att stötta terror.
Tagit avstånd som i att oskyldigsförklara dom , utmåla som offer av sammanhanget och bjuda på jobb samt bostad?
Jag kallar det att uppmuntra och inte ta avstånd.
Samtidigt som man lutar sig på skev regelverk som hindrar krigsförbrytare att utvisas till länder där dom kan komma till skada.
Så inte nog att dom uppmuntras att begå krigsbrott så skyddas dom av sverige dessutom, det räcker att dom passerar gränsen.
Den Sverige gick genom när sjuklövern bestämde sig att ignorera demokrati för att stötta terror.
Tagit avstånd som i att oskyldigsförklara dom , utmåla som offer av sammanhanget och bjuda på jobb samt bostad?
Jag kallar det att uppmuntra och inte ta avstånd.
Samtidigt som man lutar sig på skev regelverk som hindrar krigsförbrytare att utvisas till länder där dom kan komma till skada.
Så inte nog att dom uppmuntras att begå krigsbrott så skyddas dom av sverige dessutom, det räcker att dom passerar gränsen.
Jag tänker inte spä på dina fördomar och ge dig frikort på att demonisera mig.
Att det kommer hit terrorister bland den massiva flyktingströmmen är sen länge bekräftat,
Terrorister som öppet kommer hit får förmåner inte ens svenskar har så vad finns det att sticka under stol med?