• Anonym (Mange)

Anti SD = Pro IS?

Varför anser så många SD:are att om man är emot SD så är man för IS och kalifatet?

• Svar på tråden Anti SD = Pro IS?
  • Anonym (Mange)
    kanskedetdu skrev 2015-02-21 19:42:40 följande:

Svara på mina frågor först då jag frågade först,sen kan jag svara på dina

Svaret på de 3 frågor du ställde är Nej!

Det borde ha framgått för de flesta. Låt höra ditt svar nu.
  • Anonym (*)
    kanskedetdu skrev 2015-02-21 19:22:53 följande:
    koranen,är du läskunnig bör det inte vara ett problem att hitta
    Står det verkligen i Koranen att alla partier i Sverige förutom SD vill införa sharia?
  • KillBill
    Anonym (*) skrev 2015-02-21 20:06:21 följande:
    Står det verkligen i Koranen att alla partier i Sverige förutom SD vill införa sharia?
    Jag skulle precis ställa samma fråga Skrattande

• Anonym (*)
    Anonym (drer) skrev 2015-02-21 19:21:19 följande:
    Så för att mer folk har blivit emot att våldtäkter och stening ska införas som bestraffning anser du att det är misslyckade från den svenska skolan?tycker du att våldtäkter är bra?
    Så klart inte. Men att tro att våldtäkter är något som kommit med invandringen är korkat att tro. Stening har vi inte i Sverige, det är bara SD som tror det.
  • KillBill

Jag påminns om Sverigedemokraternas starke man i Landskrona, Thord Lindblom, som ville stoppa invandringen eftersom han var rädd för en muslimsk konspiration som hade till syfte att införa muslimsk lagstiftning i landet, att ta över kommunfullmäktige i Landskrona och att därefter ta över styrelsen av hela riket. Jag säger bara, på med foliehatten!

ALLA svenska partier avisar annan lagstiftning en svensk lagstiftning i Sverige.

• kanskedetdu
    Anonym (Mange) skrev 2015-02-21 19:39:07 följande:
    Och den slutsatsen baserar du på... vad exakt??
    Jag frågade om det kunde vara så att du är emot demokratin,då du attackerar alla som inte delar din åsikt
  • kanskedetdu
    Anonym (*) skrev 2015-02-21 20:06:21 följande:
    Nej men det står att man ska ta över kuffarnas samhällen och införa sharia i koranen,har du läst koranen?
  • Anonym (*)
    kanskedetdu skrev 2015-02-21 20:45:17 följande:
    Jag frågade om det kunde vara så att du är emot demokratin,då du attackerar alla som inte delar din åsikt
    I en demokrati är det OK att ha olika åsikter. Även att ifrågasätta andras åsikter. Även att ifrågasätta SD:s åsikter. 
  • Anonym (Mange)
    kanskedetdu skrev 2015-02-21 20:45:17 följande:

Det är väl SD som attackerar alla som inte tycker som dem? Jag attackerar ingen, det enda jag begär är att man kan argumrntera för sina åsikter baserat på fakta och inte fantasier och vantolkningar. Påstår man att alla utom SD är för IS är man ute och cyklar och det rejält. Förklara gärna varför t.ex Mona Sahlin ber muslimska samfund att ta större ansvar att motverka rekrytering till IS? Det är väl ett märkligt agerande om man är för IS?
  • Anonym (Norge tog guld igen.)

SD eller inte?.

December uppgörelsen börjar visa sig vara bra ur ett perspektiv för SD dem kommer att få mer väljare, fortsätter invandrar politiken att vara lika obalanserad så kommer SD över 20%. 

Den ökade invandringen som nu sker beror mycket på MP och V och det kommer även att kosta Socialdemokraterna i ett minskat antal röster.

KD har tagit upp matchen och vågat passerat fegheten och ta upp invandrar frågan på dagordningen och jag är övertygad att KD kan nå 10% av rösterna. 

SD och KD 30% tillsammans vad beror det på? Snart är 50% av svenskarna missnöjda med en ökade invandringen och den invandra politik som sker. 

Dem som öppnar dessa meningslösa trådar om att dem som röstar på SD är rasister, att SD enbart är rasister kommer bara att förlora i mark lika gäller politiker som ej debatterar med andra politiker som har en annan åsikt.

Att invandra frågan har blivit ett en fråga som står högt upp på dagordningen hos väljare är ett faktum. Och att det beror till stor del på att många är missnöjda med politiker och partiers invandra politik är ett lika stort faktum.

Att skrika högt och att anklaga och att inte vilja debattera, har visat sig vara en dålig taktik, beteenden när det gäller att vinna sympatier och röster inom svensk politik.

Så att bli anklagad för rasist för att man har en åsikt känns som det börjar blekna i kraft, nu gäller det att stå upp debattera, planera, balansera, och Stefan Löfven verkar tyvärr inte vara den person som vill känna av en obehaglig debatt och ställas mot väggen. Tyvärr ser det mer och mer ut som politiker tänker på karriären efter politiken och går den enkla, bekväma och fega vägen. 

Men det håller nog inte länge till, om KD och SD växer så det knakar så behöver partier starka ledare som vågar ta debatt och lyssna på alla åsikter och grupper.

Svar på tråden Anti SD = Pro IS?