FDFMGA skrev 2015-02-24 13:26:36 följande:
Ja, många sverigedemokrater är ju synnerligen nätaktiva, så det är inte alls märkligt att detta även avspeglar sig i moderatorkårens sammansättning.
Jag tycker det är lite spännande att följa en utveckling där det kan anses vara rasism att påstå att somliga icke namngivna sverigedemokrater är korkade
Det är ju en tes som somliga sverigedemokrater här på FL har hävdat länge. Jag noterar att inlägget där en SD-kommunpolitiker tillönskar min dotter glädjen av att få bli gruppvåldtagen av invandrare däremot står kvar
Jag brukar inte ha synpunkter på modereringen här och lägga mig i, men nu kan jag inte vara tyst.
Jag tycker det är för jävligt, inte nog med att dom inte förmår att hålla ens det värsta bruna packet borta.
När dom sen ger sig på dig, en av dom som oförtröttligt jobbar för att hålla rasistdyngan som sprids här i schack och ge en motbild och varnar dig för att du gör det dom själva inte klarar av.
Då går det för långt, då börjar jag fundera på hur integrerat familjeliv är med dom bruna krafterna här.
Jag har ett tag funderat på att hitta nånannanstans att skriva där det inte är så indränkt i brun sörja som här.
Men var finner man ett seriöst samhällsforum, tips mottages gärna
Och jag håller med så enkelt är det, har du en länk, så kommer jag anmäla, det inlägget där din dotter tillönskades en våldtäkt.
Det är helt oacceptabelt att skriva så.
Du har min rygg i det här, nån jävla ordning får det ändå lov att vara.