Vi som väntar 3:e barnet hösten 2015
Är det någon fler pratsugen som väntar tredje barnet i höst? Vad har ni för tankar och funderingar?
Jag är 34 år och väntar nr 3 i november. Mina barn är 5 och 8 år då bebisen kommer.
Är det någon fler pratsugen som väntar tredje barnet i höst? Vad har ni för tankar och funderingar?
Jag är 34 år och väntar nr 3 i november. Mina barn är 5 och 8 år då bebisen kommer.
Skriver in min också.
BF
September
Oktober
23 Pixel15
24 Hummeldummel
November
9 Sussi85
15 Elyssa81
22 Förtjust
24 Miaomiao
Har ni tips på bra att äta mot illamående?
Nu har mitt illamående dragit igång med. Får kämpa för att laga mat till barnen. Börjar jobba på fredag efter 2 v ledighet så sjukt nervös för hur det ska gå:(
Hej hej! Jag hoppar in här med, blev en oplanerad graviditet, den lille blir 1 i morgon och den stora blir 4 i november. Själv fyller jag 30 å ska ha en jätte stor fest om en vecka, ser inte riktigt fram emot de längre.
Jag är jätte trött hela tiden och illamående, skönt att jag iaf är mammaledig till augusti, frågan är bara vad säger jobbet?
Den lille väntas i början av december,
Har två pojkar innan så spänd på vad som är där inne:)
Funderar oxå på detta med bil, vi har en V70 men de kommer bli trångt...
Vad som hjälper mot illamåendet verkar rätt individuellt. Klarar själv inte av morot just nu. Ingefärsthe tycker jag hjälper lite. Jag mår bäst av att äta vegetariska rätter och fiskrätter som man blir så där skönt mätt på. Inget mastigt så som kött.Tur det finns färdigmat med fisk i för vi äter inte det så ofta hemma då min man inte är så förtjust i det. Det är jobbigt att laga mat åt familjen p.g.a. lukterna så det blir just nu mycket halvfabrikat och färdigmat när jag måste ordna maten.
Jag har mest varit hemma dom senaste veckorna p.g.a. att barnens olika sjukdomar (bl.a. var sin omgång vattkoppor) bara bytt av varandra. Jag gruvar också för hur det ska bli att jobba varje dag nu framöver. Vissa dagar mår jag bara pyton ända fram mot 13-14 tiden (och jag brukar sluta jobba 14:30).
Tyvärr måste jag lämna gruppen. Fick MA i v 11+6.
Tyvärr måste jag lämna gruppen. Fick MA i v 11+6.
Nej vad tråkigt, så sent? :( hade du varit på vul innan?
Nej, det var verkligen ledsamt att höra! Många kramar till dig.
Hej, hänger på här. Väntar mitt 3:dje barn nu i december. Om jag räknat rätt e jag i vecka 7 nu. Har inte bokat in mig för ett vul än men kommer att göra de då jag fått flera missfall i mitt liv plus att det tog oss nästan 2år nu att bli gravida.