Vi som väntar 3:e barnet hösten 2015
Är det någon fler pratsugen som väntar tredje barnet i höst? Vad har ni för tankar och funderingar?
Jag är 34 år och väntar nr 3 i november. Mina barn är 5 och 8 år då bebisen kommer.
Är det någon fler pratsugen som väntar tredje barnet i höst? Vad har ni för tankar och funderingar?
Jag är 34 år och väntar nr 3 i november. Mina barn är 5 och 8 år då bebisen kommer.
Nu kom foglossningen som ett bra på posten. Haft så sjukt ont på jobbet idag:(
Vill ju jobba 50% till augusti men idag kändes det helt omöjligt. Tog panodil och har köpt ett jättebra bälte. Hoppade på kryckor samma vecka förra graviditeten.
Elvira. Vad jobbigt för er! Fast man klarar av mer än man tror. Jag hopps allt går bra för er på läkarbesöket.
Jag har oxå foglossning. Vidrigt. Hade det med de två barnen sen innan oxå. Men eftersom jag jobbar som lärare är det inte många skoldagar kvar. Sen sommarlov. Så skönt.
Hej. Vill gärna vara med här.
Är född 78 och väntar nr 3 den 3/10. Har en 4årig dotter och en kille som blir 2år på midsommarafton.
Gjorde ett riktat hjärtultraljud i förra veckan och det visade på hål i hjärtat så på måndag skall vi till barnkardiologen i Lund. Nervöst. Men det vi blir mest nervösa över är att de tyckte att vi skulle göra fostervattenprov pga att vår pojke har ett ovanligt kromosomfel och hjärtfel kunde tydligen vara indikation på kromosomfel. Vi kommer dock inte göra det pga missfallsrisken + att graviditeten är så långt gången så jag skulle ändå inte kunna avbryta. Men vi är väldigt oroliga, två barn med funktionsnedsättning kan blir mer än vi klarar av... :/
BF
Augusti
Agohiw
September
1 Rambosfru
Oktober
3 Elvira78
?? M0rris
7 mommy86
11 Lillstrumpa79
12 Somsom
13 Ann82
21 Hummeldummel
23 Pixel15
24 Hummeldummel
November
9 Sussi85
13 sofiashem
18 Becca88
23 Förtjust
23 emeliemarieetherese
24 Miaomiao
26 lotie
December
22 Jessikaaaa
23-26 tiger84
Hej på er.
Jag är gärna med i tråden .