Vad ligger en normal lön på?
Vad räknas som en normal lön i Sverige?
Vad tjänar ni?
Jag förstår att frågan kan tyckas likställd med att fråga hur långt ett snöre är, men vad anser ni är en normal lön i Sverige? Vad är låg- respektive höglön?
Vad räknas som en normal lön i Sverige?
Vad tjänar ni?
Jag förstår att frågan kan tyckas likställd med att fråga hur långt ett snöre är, men vad anser ni är en normal lön i Sverige? Vad är låg- respektive höglön?
Apotekstekniker, sex års erfarenhet och gymnasiestudier. Har en grundlön på 24 900 och ganska mycket ob. Brukar få ut strax under 23 000 efter skatt.
Medellönen i Sverige ligger på 32.000kr/mån brutto läste jag i tidningen idag.
Dags att skaffa sig löneförhöjning nästa år. Ligger på 45000kr/mån. Lång utbildning och erfarenhet.
Dags att skaffa sig löneförhöjning nästa år. Ligger på 45000kr/mån. Lång utbildning och erfarenhet.
Spec. Sjuksköterska och har 35 000kr o grundlön plus några tusen i OB-tillägg i månaden. Dåligt, men så ser det ut
Jag tjänar 45 000kr/mån. Civilingenjör.
Det är medellönen för de som utexaminerades samma år som mig. Jag tycker det är en ok lön, och är nöjd.
Ja, fått ny info. Det kan ge en annans analys ;)
Jag har också övertid, samt en extra vecka semester. Det är mer värt. Högre lön skattar man mest bort tyvärr.
Intressant är också var man jobbar. 41 papp i någon av storstäderna är ju inget att hänga i julgranen. I inre Norrland så är det dock bra!