Tess1984 skrev 2015-11-16 20:52:28 följande:
Hej fina
Min mens kom idag på jobb, av alla ställen så hatar jag när jag får mensen där...
på jobbet måste jag vara pigg,glad och hjälpsam, tur hade jag knappt kunder idag. Fast att jag hade på känn att jag inte var gravid kan man inte låta bli att känna hopp och bli jätte ledsen.
Jag har haft ganska sena perioder med pergotime, kanske runt dag 33 - 35 annars har det varierat ganska mycket, allt från dag 28 till dag 39 i alla fall det senaste året. Imorgon ska jag ta och ringa mottagningen, just nu känns allt hopplöst.
Jag åker till Skottland nästa torsdag, den 26 november och vi kommer hem igen på söndagen, tack och lov missar vi inte nästa ägglossning, alltid något att vara glad över. =)
Hoppas du fick sova lite, många kramar till dig fina.
Hej tjejen!
Okej :/ nä på jobbet är inget kul o få mensen :/ nä, känner igen den. man hoppas o hoppas :( skickar massor med kramar till dig!
ja okej! förstår det :( men fasen nu är det er tur! håller tummarna att läkaren kommer med en bra plan nu!
Okej, så himla kul med en resa =) åker du med din sambo eller någon annan? =) Ja men det är bra att ni inte missar äl! Hoppas du får en underbar resa! Du får berätta sen!
Massor med kramar till dig vännen!