chbw skrev 2015-11-12 09:26:54 följande:
Meeeen. Mitt svar försvann ;( försöker igen!
Hej fina du!
Det är inget o tacka för =) okej. Undrar hur pass stor "effekt" som sitter kvar?
Imorgon ska jag på vul på fm, sen sova sova för på kvällen är vi bortbjudna på middag hos sambons bäste vän =) o på lördag har vi honom över på midsag hos oss. Annars blir det nog bara lite städ o ta det lugnt =)
Åh jag förstår det! Försök att bara tänka på raringen ni ska fira =) även fast det är svårt. Är inte jättekul med mycket folk på en gång :/ håller tummarna att folk kan hålla sina näsor för sig själva och hålla trutrn om de bara har dumheter o säga! <3
Åh låter som en mysig dröm! Själv drömmer jag för tillfällen bara flippade actiondrömmar.. bland annat att jag blev hotad/jagad av en grekisk maffiaboss på finlandsbåten.... hehe :p
Massor med kramar till dig!
Hej fina...
Jag hittade lite info om att pergotime kan sitta i kommande ägglossning men det har jag läst i trådar här på familjeliv och jag vet inte hur pass mycket man kan lita på den informationen, kan vara så i alla fall.
Låter som om att ni kommer få en mysig helg, nu ska jag jobba sen ska jag hämta namngivningspresenten, kusinen kommer till mig sen och färgar mitt hår.
Nu ska jag snart iväg och jobba, jag hoppas du och ni andra får en riktigt trevlig helg, massa goa kramar så länge...
Vill bara nämna att jag är säker på att det är kört för oss denna gången också, känns som om att mensen kommer vilken dag som helst...känns surt men det är bara till att hoppas det tar sig bättre nästa gång.
Kramar