chbw skrev 2016-01-08 02:36:07 följande:
hej tjejen =)
ja, det är ju det. Håller tummarna för er =)
ja okej. skönt att remissen är på g!
Nej inget annat här. Blev lite fel i planeringen så jag o sambon ses inte på typ hela månaden. Vi är lediga 8 dagar tillsammans totalt hela januari. Vi brukar vara lediga samtidigt oftast iallafall 3dagar/vecka. Så blir lite knöligt runt eventuell ägglossning, men det löser vi förhoppningsvis :O
Går av jobbet iallafall om några timmar och är ledig 3 nätter, det blir skönt. Har köpt en vinylskärare så ska lära mig den så jag kan fixa egna tryck till kläderna jag syr! :D
Fick en tid imorgon, 1015, för vul. Så hoppas allt ser bra ut så det blir grönt för sprutorna!
kramar
Hej tjejen.
Hoppas ni löser ägglossningsproblemet denna gången, känner ibland samma eftersom man jobbar olika tider, såg att du varit på vul, satt igång med sprutorna nu? Hur känns det?
Håller tummarna, skrev ett inlägg längre ner om mina konstiga symtom denna månaden.
Har inga förhoppningar om att vara gravid men kan inte låta bli att tro när kroppen känns annorlunda. Vi får helt enkelt se om någon vecka.
Hoppas du har en fin helg, denna helgen är jag med syrran som håller i en stor crossfit tävling, jag står och säljer lite produkter, skoj att göra något annat. =)
Ha en fin lördag fina, kramar