chbw skrev 2016-01-09 18:39:16 följande:
Tess1984 skrev 2016-01-09 18:24:59 följande:
Ursäkta frågan men vad brukar ni ha för flytningar mellan äl och mens?
Normalt har jag vita tjocka flytningar från äl till mens men denna gången har jag haft älflytningar mellan äl och mens, väntar mens om 1 vecka ungefär och idag fick jag sådana rikliga älflytningar igen, förväntad ägglossning hade jag i början av januari, fundera på om detta kan vara graviditetstecken eller om kroppen spelar spratt, kanske hade jag inte ägglossning då jag trodde men jag har i stort sätt haft dessa flytningar sen 1 januari, har aldrig haft sådana flytningar veckan innan mens nämligen.
Hoppas ni förstår mitt krångliga inlägg....
Hej fina! =)
Ja, antingen får jag väcka sambon när jag kommer hem från jobbet, eller så får han väcka mig innan han åker, om det faller sig en dag när vi inte är lediga samtidigt =)
Ja, jag var där igår. Börjar med sprutorna imorgon, ska ta en om dagen tills på torsdag, på fredag vul igen och sen får jag se om dosen ska ökas eller om det räcker =)
Nej jag förstår dig! Minsta lilla annorlunda reagerar en på. (o som svar på ditt andra inlägg brukar jag ha som vattniga flytningar mellan äl-mens, ibland lite som slemmiga (?) men mest vattniga)..
håller såklart mina tummar för er!! =)
vad kul det låter =) jag hänger bara hemma med katterna idag, och imorgon eftermiddag ska jag träffa en kompis för en antingen sen lunch eller tidig middag :P beror på hur man ser det haha. Hoppas ni har det kul! är det hela helgen? =)
massor med kramar!
Hej bruden =)
Lycka nu till med sprutorna, hoppas det går bra för dig denna gången.
Jag tror tyvärr inte att jag är gravid denna månaden heller, så less på detta nu.
Kan nästan se framför mig hur lycklig jag blir när jag får det plusset på stickan, men månad efter månad bara går och inget händer.
Just nu håller jag på med en detox och jag måste säga att jag mår lite bättre, har inte haft det gråtattackerna jag brukar ha 2 veckor innan mens, utan jag känner mig relativt bra ändå.
Vet ej om det är för att jag inte går och tänker och känner hela tiden utan nu fokuserar jag mig på matlagning och roliga stunder i köket, där jag älskar att vara kreativ men ändå där inne någonstans har jag en sådan sjukt längtan att bli gravid och få barn.
Idag tar jag också det väldigt lugnt, skulle varit med syrran på tävlingen men det behövdes inte idag. =)
Det var sjuk roligt igår, fick massa inspiration från duktiga tävlande igår.
Hoppas du har en rolig stund med din vän idag, hoppas lunchen/middagen smakade. =)
Händer annars i veckan? Kramar i massor