chbw skrev 2015-08-11 09:53:26 följande:
Åh låter som ni haft det underbart! Rökt abborre är ju galet gott! O husvagn supermysigt!! =)
Åh trist med ryggen :( Hoppas vc kan göra något åt det! Så kan du ju inte ha det :/
Skönt du sluppit pms hittills! Så spännande! Jag har börjat bli extra känslig nu, så ägglossning nog på G. testerna har gått från helt blanka i förrigår, till synliga igår och idag, nu när jag kom från jobbet var strecket så tydligt att jag inte riktigt kan avgöra om det är positivt eller negativt, så blir väl ÄL senast torsdag. Men mest troligen idag/natt eller imorgon =) Tur vi är två på jobbet inatt så jag kan vila mig om jag får ont!
Väntar just nu på att läkaren ska ringa =) får samtalet ca 1030. Kommer då prata med sköterskan men hon kan nog svara på alla frågor alt. ge mig en telefontid. Hon har kunnat hjälpa mig jättebra de andra gångerna jag ringt =)
Hoppas det går bra på vc idag! Vi hörs senare! massor med kramar =)
Hej =)
Ja den rökta abborren var verkligen det godaste jag ätit på länge...verkligen super gott.. =)
Idag var jag hos läkaren och jag ska få hjälp hos en sjukgymnast, förhoppningsvis i alla fall....ska på första besöket imorgon. Nu vill jag bara må bra igen och kunna få röra på mig lite mer...men konstigt nog är humöret fortfarande på topp, hehe.
Hur gick det med läkarsamtalet idag? Hoppas du fick svar på dina frågor och att du snart får dra igång med behandlingen.
Idag är jag lite trött, tänkte glo på lite tv serier nu, imorgon kommer lillasyster på besök så vi ska mysa lite med mat och tv spel =)
Hoppas du haft en bra dag =)
Massa kramar