Tess1984 skrev 2015-08-11 08:03:29 följande:
Godmorgon, nu är jag tillbaka efter några avkopplande dagar på camping, Helt fantastisk och vilka trevliga dagar vi haft, fiskade ett gäng abborrar som vi sedan grillade i en rökgrill, mums. Nu är man tillbaka till allvaret igen. Idag ska jag besöka min läkare på vårdcentralen, min rygg är inte riktigt bra än och jag hoppas hon kan hjälpa mig med det. Vi campade i husvagn, det är så mysigt. =)
Övrigt så känner jag knappt någon PMS denna månaden, konstigt... brukar vid denna tiden på månaden vara otroligt känslig och irriterad, kan ju vara så också att jag mått mycket bättre under denna perioden och inte känt efter lika mycket.
Hoppas du fick tag på din läkare idag, skönt nu också innan du åker iväg på semester. Hoppas ni hade trevligt med vännerna igår, berättade gärna hur samtalet gick med läkaren sen. Massa goa kramar
Åh låter som ni haft det underbart! Rökt abborre är ju galet gott! O husvagn supermysigt!! =)
Åh trist med ryggen :( Hoppas vc kan göra något åt det! Så kan du ju inte ha det :/
Skönt du sluppit pms hittills! Så spännande! Jag har börjat bli extra känslig nu, så ägglossning nog på G. testerna har gått från helt blanka i förrigår, till synliga igår och idag, nu när jag kom från jobbet var strecket så tydligt att jag inte riktigt kan avgöra om det är positivt eller negativt, så blir väl ÄL senast torsdag. Men mest troligen idag/natt eller imorgon =) Tur vi är två på jobbet inatt så jag kan vila mig om jag får ont!
Väntar just nu på att läkaren ska ringa =) får samtalet ca 1030. Kommer då prata med sköterskan men hon kan nog svara på alla frågor alt. ge mig en telefontid. Hon har kunnat hjälpa mig jättebra de andra gångerna jag ringt =)
Hoppas det går bra på vc idag! Vi hörs senare! massor med kramar =)