• Melinda05

Följas åt ? Pergotime start Mars 2015

Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?

Kraaam

• Svar på tråden Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
  • Lliissaa

GlitterLina: ja precis, jag åt provera först för att få igång en blödning och nu är jag inne på dag 5.

Hoppade precis in i tråden så har inte så bra koll, har du också ätit Pergotime?

• GlitterLina
    Lliissaa skrev 2015-05-11 15:24:03 följande:

GlitterLina: ja precis, jag åt provera först för att få igång en blödning och nu är jag inne på dag 5.

Hoppade precis in i tråden så har inte så bra koll, har du också ätit Pergotime?

Ja har ätit min 2 kur med Pergotime. Började oxå på cykeldag 5 me tabletten
  • GlitterLina
    Lliissaa skrev 2015-05-11 15:52:10 följande:

Äter du enkel kur?

Har du haft några biverkningar av tabletterna?

Äter enkelkur. Ont i huvudet å mycket molande värk i mage å rygg
  • Lliissaa

Okej. Jag tog ju första tabletten idag och har inte märkt något alls än så länge så hoppas jag slipper de

• GlitterLina
    Lliissaa skrev 2015-05-11 17:24:47 följande:

Okej. Jag tog ju första tabletten idag och har inte märkt något alls än så länge så hoppas jag slipper de

Tyckte att det kom efteråt när kuren va slut
  • Solrosen 83

GlitterLina: Härligt med glad gubbe idag. Bara och sexa på då :)

Här var testet ganska starkt också (kör inte med digitala denna gång utan apotekets vanliga). Inte helt positivt men ser ut att närma sig. Spännande och se morgondagens test. Får se om äl väntar till efter vul på onsdag eller om det blir innan. Får bli och börja sexa minst varannan dag nu.

Molar i magen och är helt uppsvälld så blir leggings nu några dagar som inte trycker på magen. Mår annars lite halvkonstigt hela tiden och haft ont i huvudet ett par gånger. Inget jättejobbigt men visst märker jag av behandlingen och känner väl igen det från sist.

• Honeyboney
    GlitterLina skrev 2015-05-11 17:03:58 följande:

Äter enkelkur. Ont i huvudet å mycket molande värk i mage å rygg

Jag har också haft ont i huvudet efter avslutad kur. Brukar aldrig ha huvudvärk annars! Var så förra kuren också, höll i sig i ca två veckor. undra vad det kan bero på?
  • evnor2
    GlitterLina skrev 2015-05-11 13:13:11 följande:

Bra att du skrev dina upplevelser. Är oxå nervös gör att det ska bli sådana blåsor på äggstockarna..

troligtvis så ha de överstimulerat mina äggstockar så det är nog därför. Men de första gångerna kände jag inget förutom lite molvärk. Hoppas det går bra för dig
Svar på tråden Följas åt ? Pergotime start Mars 2015