Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
GlitterLina: ja precis, jag åt provera först för att få igång en blödning och nu är jag inne på dag 5.
Hoppade precis in i tråden så har inte så bra koll, har du också ätit Pergotime?
GlitterLina: ja precis, jag åt provera först för att få igång en blödning och nu är jag inne på dag 5.
Hoppade precis in i tråden så har inte så bra koll, har du också ätit Pergotime?
Äter du enkel kur?
Har du haft några biverkningar av tabletterna?
Äter du enkel kur?
Har du haft några biverkningar av tabletterna?
Okej. Jag tog ju första tabletten idag och har inte märkt något alls än så länge så hoppas jag slipper de
Okej. Jag tog ju första tabletten idag och har inte märkt något alls än så länge så hoppas jag slipper de
Jaha, då återstår de och se sen då.
GlitterLina: Härligt med glad gubbe idag. Bara och sexa på då :)
Här var testet ganska starkt också (kör inte med digitala denna gång utan apotekets vanliga). Inte helt positivt men ser ut att närma sig. Spännande och se morgondagens test. Får se om äl väntar till efter vul på onsdag eller om det blir innan. Får bli och börja sexa minst varannan dag nu.
Molar i magen och är helt uppsvälld så blir leggings nu några dagar som inte trycker på magen. Mår annars lite halvkonstigt hela tiden och haft ont i huvudet ett par gånger. Inget jättejobbigt men visst märker jag av behandlingen och känner väl igen det från sist.
Äter enkelkur. Ont i huvudet å mycket molande värk i mage å rygg
Bra att du skrev dina upplevelser. Är oxå nervös gör att det ska bli sådana blåsor på äggstockarna..