• Melinda05

Följas åt ? Pergotime start Mars 2015

Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?

Kraaam

• Svar på tråden Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
  • GlitterLina
    Agnesmamma2012 skrev 2015-05-08 08:24:56 följande:

Dock tror jag vi missade äl då sambon var magsjuk mitt i allt , men hoppas vi lyckades ändå . Vore verkligen mysigt . Hur går det för er andra ? Kram

Synd men om ni hade sex några dagar innan så kan det lyckas ändå :) eftersom spermierna kan leva några dagar
  • Agnesmamma2012
    GlitterLina skrev 2015-05-08 09:13:06 följande:

Synd men om ni hade sex några dagar innan så kan det lyckas ändå :) eftersom spermierna kan leva några dagar

Ja precis får hoppas på det :) kram
  • gul87
    Snobbs skrev 2015-05-09 09:03:00 följande:

Hej. Börjar idag tänkte hoppa in om jag får?

välkommen! är det första kuren?
  • GlitterLina

Varför får jag ingen stegring :( :(

Har molvärk å tror hela tiden att ägglossning ska ske men inte :(

• mnu

Imorgon ska vi till läkaren för att kolla storlek på äggen och beräkna dag för att ta Ovitrelle också. Lagom nervös ..

• Agnesmamma2012
    mnu skrev 2015-05-10 11:33:08 följande:

Imorgon ska vi till läkaren för att kolla storlek på äggen och beräkna dag för att ta Ovitrelle också. Lagom nervös ..

Vad är ovitrelle ? Kram
  • GlitterLina

Men titta. Nu fick jag en blinkade gubbe!! Va betyder det????

Jag som fick stor geleaktig flytning igår..

Måste sexa idag för säkerhetskull

• MiniMe1

Agnesmamma: vi håller tummarna för er! Ovitrelle är en injektion man kan ta för att planera mer exakt när ägget ska släppa. Efter injektionen släpper ägget efter 24-48h vilket gör det mycket enklare att planera när man ska ha sex eller inseminera. Men tidpunkten för att ta sprutan planeras med VUL och läkaren.

Glitterlina: vad jobbigt när känner symtom men inte ser på stickan, måste vara otroligt frustrerande!

Snobs: Välkommen!

Update här då. Jag blev inseminerad i fredags eftermiddag efter ovitrelle som jag tog på torsdagmorgon, så vi går bara och väntar och söker tecken/symtom som kan vara positiva. Nervöst och spännande samtidigt som man inte vågar ha för höga förhoppningar.

Svar på tråden Följas åt ? Pergotime start Mars 2015