Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Dock tror jag vi missade äl då sambon var magsjuk mitt i allt , men hoppas vi lyckades ändå . Vore verkligen mysigt . Hur går det för er andra ? Kram
Synd men om ni hade sex några dagar innan så kan det lyckas ändå :) eftersom spermierna kan leva några dagar
Hej. Börjar idag tänkte hoppa in om jag får?
Hej. Börjar idag tänkte hoppa in om jag får?
Välkommen :)
Varför får jag ingen stegring :( :(
Har molvärk å tror hela tiden att ägglossning ska ske men inte :(
Imorgon ska vi till läkaren för att kolla storlek på äggen och beräkna dag för att ta Ovitrelle också. Lagom nervös ..
Imorgon ska vi till läkaren för att kolla storlek på äggen och beräkna dag för att ta Ovitrelle också. Lagom nervös ..
Men titta. Nu fick jag en blinkade gubbe!! Va betyder det????
Jag som fick stor geleaktig flytning igår..
Måste sexa idag för säkerhetskull
Agnesmamma: vi håller tummarna för er! Ovitrelle är en injektion man kan ta för att planera mer exakt när ägget ska släppa. Efter injektionen släpper ägget efter 24-48h vilket gör det mycket enklare att planera när man ska ha sex eller inseminera. Men tidpunkten för att ta sprutan planeras med VUL och läkaren.
Glitterlina: vad jobbigt när känner symtom men inte ser på stickan, måste vara otroligt frustrerande!
Snobs: Välkommen!
Update här då. Jag blev inseminerad i fredags eftermiddag efter ovitrelle som jag tog på torsdagmorgon, så vi går bara och väntar och söker tecken/symtom som kan vara positiva. Nervöst och spännande samtidigt som man inte vågar ha för höga förhoppningar.