Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Om ni nu tycker att det är okej att jag hänger med er, annars så kan jag sluta skriva...
Om ni nu tycker att det är okej att jag hänger med er, annars så kan jag sluta skriva...
Jag fick egen mens den 25/4, typ hundra år efter senaste pergokuren, men den kom själv! Helt otroligt! ;) igår tog jag sista tabletten så nu är det väl bara att ligga i igen ;)
Åhh spännande , då finns chans för trillingar för er :)?
Haha nja lite svårt då vi är två kvinnor, men jag har inte hittat nån passande aktuell tråd om pergotime stimulering i regnbågstråden så därför hänger jag på er ^^
Det är mycket trevligare att prata med människor som går igenom samma sak, även om vi nu ska insemineras på klinik och inte kan "sexa på" på samma sätt som ett heteropar :)
Jag tror att de beror på hur långa cykler man haft vilken dag man ska börja med tabletterna osv . Om du har väldigt ont i buken kan det ju vara så att äggstockarna överproducerar äggblåsor så håll lite koll på det ????kram på er
Härligt Honeyboney!
Agnesmamma: Nä om jag riskerar att släppa 3 blir allt inställt...Därför täta UL undersökningar.
Glitterlina: Jag tror att vid överstimulering så åker vätska ut i den fria bukhålan...det är det som gör ont och då blir man svullen...om vätskemängden blir stor kan det trycka upp lungorna och man får tungt att andas. Då ska man söka sjukvård för buken måste tappas på vätska.
Härligt Honeyboney!
Agnesmamma: Nä om jag riskerar att släppa 3 blir allt inställt...Därför täta UL undersökningar.
Glitterlina: Jag tror att vid överstimulering så åker vätska ut i den fria bukhålan...det är det som gör ont och då blir man svullen...om vätskemängden blir stor kan det trycka upp lungorna och man får tungt att andas. Då ska man söka sjukvård för buken måste tappas på vätska.
Blir man överstimulerad så ska man inte fortsätta med behandlingen , kontakta doktorn om du har mycket ont . Ahh okej så om de släpps allihop så råder de er att inte ha sex ?
Hänger på här jag med om det är ok?
Ska ta sista tabletten av min första enkelkur idag. Åt dock 3 kurer för drygt 2 år sen och blev då tillslut gravid och födde vår dotter. Nu vill vi ha syskon så har fått börja med pergo igen direkt då jag har PCO och därmed väldigt sällan egen äl.