Har du förtroende för regeringen?
Det är inte alltid så svårt att känna igen en björn på dess skinn.
Det behövs ingen teknisk datainsamling för att veta vilket djur som knatar runt i skogen med blåbär runt munnen
Det är inte alltid så svårt att känna igen en björn på dess skinn.
Det behövs ingen teknisk datainsamling för att veta vilket djur som knatar runt i skogen med blåbär runt munnen
Kan jag kanske få litet hjälp att reda ut det som påstås i inlägg #10054, att FDFMGA skulle vara moderator på siten? Om det stämmer eller inte vet jag inte då jag inte hittar någon information om vilka medlemmar som är moderatorer i forumet över huvud taget.
Var kan jag hitta det?
Kan jag kanske få litet hjälp att reda ut det som påstås i inlägg #10054, att FDFMGA skulle vara moderator på siten? Om det stämmer eller inte vet jag inte då jag inte hittar någon information om vilka medlemmar som är moderatorer i forumet över huvud taget.
Var kan jag hitta det?
Var kan jag hitta det?
Informationen om moderatorer finns öppen angivet på forumet, detta står också.
"Utöver huvudmoderatorerna har Familjeliv.se ett antal ideella moderatorer. Deras huvuduppgift är att hantera rapporterade ärenden och att hålla ordning i foumet. Dessa medlemmar har alltid texten "Moderator" under sitt nick, men kan förstås också fortsätta delta som vanliga medlemmar i forumsdiskussioner.
Observera att anmälningar och ärenden inte ska diskuteras i det publika forumet."
Tack, alla . Det jag inte kunde hitta var en förteckning över vilka som är moderatorer men om de har texten "Moderator" under sitt nick räcker det för all del för att veta om det är en sådan man diskuterar med. Jag får väl leva med det och klara mig utan en förteckning.
Det jag inte kunde hitta var en förteckning över vilka som är moderatorer men om de har texten "Moderator" under sitt nick räcker det för all del för att veta om det är en sådan man diskuterar med.