• RebeckaZ70

Har du förtroende för regeringen?

En person som är så desperat i sin iver att brunsmeta mitt hemland så att hen till och med hänvisar till förintelseförnekare kommer, oavsett bortförklaringar och vidare lögner, fortsättningsvis inte att få annat än mitt djupaste förakt. 

I want to step into the water, And get totally wet, I'm a Romeo's daughter I'm in it up to my neck
  • KillBill
    Fria ordets röst skrev 2019-03-30 17:10:34 följande:
    Vem har lurat i dig att S tar terrorhoten på allvar idag?

S har möjligen föreslagit några verkningslösa lagändringar.
    Under tiden jag går och poppar popcorn kanske du kan lista alla lagskärpningar som alliansregeringen införde för att komma åt ett ökat terrorhot?
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • nihka
    RebeckaZ70 skrev 2019-03-30 17:38:22 följande:

En person som är så desperat i sin iver att brunsmeta mitt hemland så att hen till och med hänvisar till förintelseförnekare kommer, oavsett bortförklaringar och vidare lögner, fortsättningsvis inte att få annat än mitt djupaste förakt. 

Hahahaha!

Du får ta lite ansvar för vad du säger.

Att påstå att Israel har gjort sig skyldig till terroristhandlingar är inte att "brunsmeta" utan ren och skär dokumenterad sanning. Terrorister kan höra hemma i  alla positioner på en höger-vänsterskala. Staten Israels terrorism är inte ett dugg "finare" än Palestinas.

Fortsättningsvis??? Du har väl aldrig reagerat annat än med rabiat fanatism så fort någon andas om att Israel kan ha något ansvar i Israel-Palestinakonflikten.

Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Rataxes
    RebeckaZ70 skrev 2019-03-30 17:38:22 följande:

Törs man fråga vem som visat så dåligt omdöme?
    Har oerhört lite respekt för låtsasborgerliga som gömmer sig under kjolarna hos såssar, miljötomtar och kåmmunister.
  • nihka
    Rataxes skrev 2019-03-30 18:15:35 följande:
    Törs man fråga vem som visat så dåligt omdöme?
    Det är antagligen en terrorist antingen från Israel eller Palestina. Samma skrot och korn.
  • nihka
    RebeckaZ70 skrev 2019-03-30 18:36:37 följande:
    Du har PM
    Men ska du inte berätta för alla hur du ser på människor som listar av FN dokumenterade israeliska terroristhandlingar?

Är det FN du kallar för "förintelseförnekare"? Är ALLA som påminner dig om att Israel inte är någon duvunge utan en lika skyldig part som Palestina i Israel-Palestinakonflikten förintelseförnekare? 
  • Padirac
    RebeckaZ70 skrev 2019-03-30 17:36:18 följande:

De som leker med drake och flaggar med solkors lär vara religiösa socialdemokrater. 

Menar du att S är nazister och inte DFLP, eller menar du att DFLP är religiösa sossar?

Eller menar du ngt annat som du inte vill skriva?
  • Anton Chigurh
    nihka skrev 2019-03-30 19:01:16 följande:

Men ska du inte berätta för alla hur du ser på människor som listar av FN dokumenterade israeliska terroristhandlingar?

Är det FN du kallar för "förintelseförnekare"? Är ALLA som påminner dig om att Israel inte är någon duvunge utan en

lika skyldig part

som Palestina i Israel-Palestinakonflikten förintelseförnekare? 

"LIKA skyldig part".....!

Enligt vem ???
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • RebeckaZ70
    Padirac skrev 2019-03-30 19:50:24 följande:
    Menar du att S är nazister och inte DFLP, eller menar du att DFLP är religiösa sossar?

Eller menar du ngt annat som du inte vill skriva?
    Det är hamas som kallas religiös socialdemokrati av en välkänd och respekterad islamolog. 
    I want to step into the water, And get totally wet, I'm a Romeo's daughter I'm in it up to my neck
  • Anton Chigurh
    nihka skrev 2019-03-30 19:01:16 följande:

Är det FN du kallar för "förintelseförnekare"? Är ALLA som påminner dig om att Israel inte är någon duvunge utan en lika skyldig part som Palestina i Israel-Palestinakonflikten förintelseförnekare? 

JAG....har aldrig bott i Israel.

Har du ???
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?