Har du förtroende för regeringen?
Jag har i rent studiesyfte på 90 talet, när de var aktuella, plågat mig igenom det mesta av det som Ultima Thule gett ut, ( och en hel del annat som också gått under begreppet ?vit maktmusik?) och i UT har jag inte hört något annat än nationalromantik och unken patriotism. Att de sedan har haft samröre med andra mer äckliga grupper är en annan sak. Hur många artister med vänsterprofil har i stil med Wiehe, inte hyllat mördarmaskinen Che Guevara? Och diktaturen Kuba? Tagit emot leninpriset?
själv tar jag avstånd från UT pga deras dåliga omdöme att hålla till på kuggnäsfestivalen och liknande umgängen, samt deras pinsamt usla musicerande.
men att koppa Ebba Busch till UT är mer än lovligt töntigt.
Ah, det hela är bara apkonster inför valet. Under valåren tenderar etablissemanget att bemöta Ebba Busch som om hon bar samma klänning som Magdalena Andersson vid riksdagsöppnandet.
De dammar säkert av Henrik Arnstad som 18 dagar i rad, sex gånger om dagen förklarar hur Moder Svea är dödsnaziststoff och låter Greta Thunberg välta alla statyer av Henne för att resa nya på Kakan Hermansson.
It's not unthinkable!