Har du förtroende för regeringen?
Jo, jag vet att du låtsas om att hon aldrig sagt något som kan vara fel, det har ju du berättat länge nu.
Och ändå stå vi här med en röd tråd av denna röda tråd av multipla konstigheter som hon aldrig ber om ursäkt
för.
Men när andra gör fel så KRÄVER ho saker, hur tror du någon skulle missa det hyckleriet för?
Ja, spegelbilden av SD på vänstersidan, de är så extremt få och tysta.
Men nu vet jag att du menade alla som inte håller med dig är vänster....
Det är en underbar generalisering som du tror ingen ser va?
Vi vet också att det är polarisering du är ute efter med såna ord, eller kanske du inte är medveten om det, det vore ju mer skrämmande faktiskt.
Hon och SD får tänka sina ord, så slipper dom rastistämpel.
Galet enkelt, men både du och jag vet att det kommer aldrig ske, hon ber ju inte ens om ursäkt till polisen och när hon undrade varför ingen verkningseld var given.
Och efter den punkten så hamnar detta i den långa röda tråd du vet....
Men kanske du inte vill vi ska komma ihåg detta pärlband?
Och varför?
Och det är okey att göra misstag och om man sen fixar dom, som tex jag har förtroende att SR gör, sen vet jag ni anser det tar för lång tid, med det berättar man bara att man inte förstår processer.

Svara på sitt eget inlägg istället för de kommentarer som inlägget fått
I monologen har de alltid rätt, ja, de tror det i alla fall.
Jag skrev partier och det är inte enbart partier på vänsterblocket som det har handlat om.
Tråkigt att du känner dig allt mer polariserad av vår diskurs. Det gör inte jag för fem öre.
Man får även tänka på hur man tolkar ord. Att reagera på ord är inte en ansvarslös position. Jag är väldigt trött på att se på människor som blott löv i vinden.
Berätta om detta pärlband.