Har du förtroende för regeringen?
Det här gjorde Morgan Johansson bra!
Det här gjorde Morgan Johansson bra!
Ironi i sin bästa form
Och mycket talande också i hur fel de hamnar i sin agenda, och där de inbillar sig allt är regeringens fel och detta fast vi inget ministerstyre har.
Denna politiker representerar fortfarande Liberalerna.
Tänkt på det i höstens val..
Viktig DN ledare som beskriver de gallionsfigurer som Ulf Kristersson, Ebba Busch och Johan Pehrson blivit när Åkesson sitter i förarsätet.
https://www.dn.se/ledare/plotsligt-berattar-ebba-busch-sanningen-om-samarbetet-med-sd/
"På torsdagskvällen beskrev SD:s partisekreterare Richard Jomshof en bild av en kvinna i slöja som bär svensk folkdräkt som en "våldtäkt på Sverige". Från Kristersson, Busch och Pehrson möttes det med tystnad"
Ska jag förklara sånt för en extrempopulist som alltid missförstår allt, det är intressant varför detta ska låtsas bort.
Men det är en del av agendan, så du behöver inte förklara, redan självklart .
Ska jag förklara sånt för en extrempopulist som alltid missförstår allt, det är intressant varför detta ska låtsas bort.
Men det är en del av agendan, så du behöver inte förklara, redan självklart .
Jo, jag vet att du vill låtsas bort detta, det är vad en extrem populist alltid tror den gör.
Och den långa röda tråden ska även den låtsas bort, det är så agendor fungerar och de tror ingen ser.
Jo, jag vet att du vill låtsas bort detta, det är vad en extrem populist alltid tror den gör.
Och den långa röda tråden ska även den låtsas bort, det är så agendor fungerar och de tror ingen ser.