• Abegayle70

Har du förtroende för regeringen?

Gabbe75 skrev 2018-07-07 22:19:54 följande:

Eller hur?

Bland männen är dessutom SD sedan länge det största partiet. Man skulle ju nästan kunna tro att det marscherar omkring massor av svenska män i naziuniform på varenda väg i Sverige numera. Märkligt eftersom jag inte sett till en enda... 

NMR å andra sidan har jag aldrig sett. Bara hört talas om. Händelsevis befinner jag mig inte i Almedalen längre, hade jag gjort det hade jag nog gått förbi dem och kanske pratat med dem. Vem vet, de kanske inte är så hemska trots allt? Känner ingen direkt rädsla för dem. Kanske är de helt vanliga filurer som tycker att SD:s politik inte är tillräcklig?  

Helt vanliga filurer beter sig inte på det viset.
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Gabbe75
    Abegayle70 skrev 2018-07-07 22:31:21 följande:
    Helt vanliga filurer beter sig inte på det viset.
    Tror inte du vinner något på att avhumanisera dem.
  • Abegayle70
    Gabbe75 skrev 2018-07-07 22:36:14 följande:

Tror inte du vinner något på att avhumanisera dem.

Det har de gjort på egen hand.
  • gabi1969
    KillBill skrev 2018-07-07 21:16:42 följande:

Detta parti kan komma att utöva påverkan över nästa regering. Tänk på det innan ni röstar. ?SD vill tvinga tillbaka kvinnorna till spisen?

https://www.aftonbladet.se/ledare/a/3jO06v/sd-vill-tvinga-tillbaka-kvinnorna-till-spisen

SD vill att heltid blir norm inom vård och omsorg. SD är det enda parti som vill detta. Lår er inte luras av kommunister och tokliberaler. Det är verkligen en politik som kvinnor tjänar på.
  • Gabbe75
    Abegayle70 skrev 2018-07-07 22:53:22 följande:
    Det har de gjort på egen hand.
    Nej.
  • nihka
    Gabbe75 skrev 2018-07-07 00:11:30 följande:
    Du har inte bevisat ett skit. Att man blir politisk vilde är ju snarare ett bevis på att man inte delar partiets värderingar.

För övrigt kan ju vem som helst gå med i vilket parti som helst. Vem minns för övrigt inte Sven-Olle Olsson i Sjöbo?

Kan lova dig att det runt om i landet sitter massor av företrädare i kommunfullmäktige för samtliga riksdagspartier som tycker saker och ting om invandringen som inte alls står i linje med partiboken.
    Jo, jag har bevisat att du hade fel. Du påstod att det inte finns några nazister som röstar på SD. Jag bevisade att du hade fel. Fel, fel, fel. Fel.
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Gabbe75 skrev 2018-07-07 22:19:54 följande:
    Eller hur? Skrattande

Bland männen är dessutom SD sedan länge det största partiet. Man skulle ju nästan kunna tro att det marscherar omkring massor av svenska män i naziuniform på varenda väg i Sverige numera. Märkligt eftersom jag inte sett till en enda... 

NMR å andra sidan har jag aldrig sett. Bara hört talas om. Händelsevis befinner jag mig inte i Almedalen längre, hade jag gjort det hade jag nog gått förbi dem och kanske pratat med dem. Vem vet, de kanske inte är så hemska trots allt? Känner ingen direkt rädsla för dem. Kanske är de helt vanliga filurer som tycker att SD:s politik inte är tillräcklig?  
    Ja. precis. Typ helt vanliga trevliga nazister som vill ha SD politik plus.

Tomte
  • Gabbe75
    nihka skrev 2018-07-07 23:38:23 följande:
    Ja. precis. Typ helt vanliga trevliga nazister som vill ha SD politik plus.

Tomte
    Plus vad? Fullständig återvandring istället för assimileringspolitik?
  • nihka
    Gabbe75 skrev 2018-07-07 23:42:09 följande:
    Ingen aning vad du menade med att dina nazister "tycker SDs politik inte är tillräcklig". 
  • Abegayle70
    Gabbe75 skrev 2018-07-07 23:42:09 följande:
    Och så lite folkmord som krydda.
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?