Har du förtroende för regeringen?
Logik är att ta hand om sitt eget land och folk det är politikernas uppgift. känsloargument tillhör vänstern och liberalerna. Den invandring vi har haft i snart 40 år har förstört Sverige totalt. Jag kan jämföra flera årtiondenmed varandra. Jag kan jämföra borgerliga och socialdemokratiska regeringar. Det kan inte dagens unga göra.
Sedan 80-talet är det ingen större skillnad på sossepolitik eller borgerlig politik. De svaga är lika mycket förlorare oavsett regering. Frågan är om SD gör skillnad. Vet ej, men varför inte testa. Värre har jag svårt att tro det kan bli.
Tror att de som avskyr SD ska släppa fram dem. Då får SD inflytande tvingas ta ansvar tvingas backa från det de har lovat. Väljarna blir då besvikna och överger SD...
Sen kommer SD att bli ett parti på 5-10 %. jag hoppas dock att SD faktiskt får inflytande och blir ett stabilt regeringsparti. Frågan är vad som händer i årets val vilka fula trix ska övriga partier använda för att stoppa SD...
En ny decemberöverenskommelse med ännu svagare regering????
Vi gör samma med fascister och nazister. Vi måste bara testa om det blir lika illa som som vi trodde.
Fula tricks skulle då vara att regera utan SD för att man har valt lämpligare samarbetspartners?