• Drömmenimittliv

IVF Örebro 2015

Startar en ny tråd för oss som redan är inne elr ska påbörja ivf karusellen i Örebro län.

Vi har precis förbrukat vårt
    1Ivf försök som resulterade i ett ET och FET som jag nu ruvar på, är på rd8 idag tror???? har td 30/3. Hoppas att det har tagit sig, har inga speciella symptom???? hoppas fler hittar hit???? vi är 25 och 26år.

• Svar på tråden IVF Örebro 2015
  • Amandalinnea

[quote=75096093][quote-nick]Söndag skrev 2015-04-01 05:56:56 följande:[/quote-nick]Vi fick ju totalfrysa efter överstimulering i februari... Hoppa över en cykel och de känns som tiden går sååå sakta.... Två månaders väntan är lång tid, skulle Dessutom göra fet ostimulerat men de sa vi ifrån till tänk om vi inte får ägglossning alls den kommande månaden, eller på fel dag...[/

Vi fick också hoppa över en cykel men tiden gick faktiskt ganska snabbt ändå. Vet att det inte hjälper att andra säger så men säger det ändå :) håller tummarna för att ägglossningen kommer igång som den ska :)

• Drömmenimittliv

Ett steg närmre i alla fall, nu har mensen kommit igång med besked. Huaa!!!

Ska köpa hem ägglossningstest och tänkte även prova glandin som man har läst mycket gott om på familjeliv:D måste ju roa oss med nåt medans vi väntar på nästa mens hihi:)

• soni
    Söndag skrev 2015-04-02 10:54:11 följande:

Vet ni hur de har semesterstängt i sommar? :)

Dr skulle jag också vilja veta :)
  • Söndag

Jo men de tror jag förra året blev vi precis remitterade dit till sommaren fick kallelesen att lämna spermaprov och minns att vi kom in och de var stängt...

• 89Madeleine

Vill tipsa alla er med facebook att gå med i gruppen "IVF Sverige"

Där kan man dela med sig av sin IVF resa, läsa andras resor eller bara skriva av sig. Den är sluten, så endast medlemmar kan läsa inläggen.

• 89Madeleine

Vill tipsa alla er med facebook att gå med i gruppen "IVF Sverige"

Där kan man dela med sig av sin IVF resa, läsa andras resor eller bara skriva av sig. Den är sluten, så endast medlemmar kan läsa inläggen.

• Söndag

Jag gillar inte att folk kan se att jag är medlem så hoppar de tyvärr

Svar på tråden IVF Örebro 2015