BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
JJ15 - jag har nästan bara shoppat på nätet. ;)
Jag har inte testat den där bikarbonatgrejen (tror inte på sånt, även om det såklart kan vara kul) men är sjukt nyfiken på könet! Kan knappt vänta till RUL.
Någon annan som inte lyckats hålla sig och börjat shoppa till bebisen redan?
gällka88 - visst är det svårt! Vad lutar det åt för vagn för er del? Vi hade en Bugaboo Cameleon förra gången och vi var sååå nöjda med den (bor i Stockholm med liten hiss och hall :)) så det blir nog någon bugga den här gången också. Sugen på Cameleon 3 all black. ^.^
Vi hade och har en Hartan som jag var mycket nöjd med
Var hos bm idag och fick lyssna på hjärtat :) är i v 12 och ska få komma o lyssna om 2.5 vecka igen :)
Det behöver inte vara något farligt men för att utesluta tex infektion är det nog bra om du kollar upp det hos gyn/spec-mvc. Håller tummarna för att allt är bra såklart :)
Oj det skulle inte vara massa utropstecken där :)
Dom säger att man ska må bättre efter v12 (om man har tur)
Jag har mått strålande fram till nu... gick in i v12 i lördags och jag mår värre än någonsin. Var till och med tvungen att sjukskriva mig från jobbet.
Hoppas det lägger sig snart :)
Någon mer som hört om den här "kissa i en plastmugg med bikarbonat" grejen för att gissa könet på bebisen?
Man ska tydligen ta en sked bikarbonat i en plastmugg och kissa i den och sen röra om snabbt. Om det bubblar och låter - är det en pojke, om det inte händer något alls, är det en flicka.
Nån som testat?