BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Kämpar med illamåendet, legerigan hjälper inte så har min andra gång akupunktur idag, hoppas det ska ge någon effekt. Gått med illamående tills förlossningen med mina söner.
Kämpar med illamåendet, legerigan hjälper inte så har min andra gång akupunktur idag, hoppas det ska ge någon effekt. Gått med illamående tills förlossningen med mina söner.
Usch stackars er som fortfarande mår illa :-/ blev precis av med mitt. Kämpa på <3
Åh jag vet att man inte ska noja, men det är lite jobbigt nu när jag har börjat må så bra efter den första trimesterns illamående och trötthet. Blir fortfarande lätt illamående på morgonen och ibland lite på dagen men inget jämfört med förut. Längtar så himla mycket till RUL så man får en bekräftelse på att allt är som det ska därinne. Brukar vara ganska "chill" men nu har jag börjar noja - nu har vi berättat för så många också så skulle vara jobbigt om något går snett. *andas andas
En annan kul sak har hänt - vi köpte hus i förra veckan! Så det kommer finnas ett eget rum för bebis i december :). Känns så himla skönt - vi flyttar in i början av hösten :). Det händer mycket nu...
Grattis till husköpet! Underbart! Och vad roligt att inreda ett litet bebisrum! :D
Tycker inte att du ska oroa dig över symptomen, jag har läst överallt att man oftast mår mycket bättre vid det här laget! Jag märker en enorm skillnad, framförallt när det gäller tröttheten.
Jag vågade väga mig för första gången sen inskrivningen (lite ångest kring detta) men hade till min stora förvåning bara gått upp 1,5 kg. Jag vet att det inte ska vara fokus nu men det är svårt att inte noja när man har ätstörningar bakom sig.
Grattis till husköpet! Underbart! Och vad roligt att inreda ett litet bebisrum! :D
Tycker inte att du ska oroa dig över symptomen, jag har läst överallt att man oftast mår mycket bättre vid det här laget! Jag märker en enorm skillnad, framförallt när det gäller tröttheten.
Jag vågade väga mig för första gången sen inskrivningen (lite ångest kring detta) men hade till min stora förvåning bara gått upp 1,5 kg. Jag vet att det inte ska vara fokus nu men det är svårt att inte noja när man har ätstörningar bakom sig.
Haha, tur i oturen? Jag mår faktiskt ovanligt illa idag jag också. Är i v. 14+0 idag, vilken vecka är du i?
Haha, tur i oturen? Jag mår faktiskt ovanligt illa idag jag också. Är i v. 14+0 idag, vilken vecka är du i?
Ja vad spännande! Jag ska om exakt 4 veckor idag. Helt olidlig väntan!!!
Ha ha, ja verkligen :). 14+2 idag så nästan samma BF för oss :). När ska du på RUL? Jag ska om en månad - sååå lång väntan :)!