BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Är i v 15 (14+3) och har känt rörelser sedan 2 veckor tillbaka. Nu känner jag nästan ingenting... bör jag vara orolig?
Är i v 15 (14+3) och har känt rörelser sedan 2 veckor tillbaka. Nu känner jag nästan ingenting... bör jag vara orolig?
Det tycker jag inte alls du ska vara! Det är helt normalt att det hoppar över ett par dagar hit och dit. Det är inte förrän i slutet man bör känna varje dag. Mitt kommer å går!
gällka88 - visst är det svårt! Vad lutar det åt för vagn för er del? Vi hade en Bugaboo Cameleon förra gången och vi var sååå nöjda med den (bor i Stockholm med liten hiss och hall :)) så det blir nog någon bugga den här gången också. Sugen på Cameleon 3 all black. ^.^
Jag har haft ett par jobbiga dagar nu på senaste. Blev förkyld med halsont - mår egentligen inte så värst dåligt och brukar ha bra smärtgräns för förkylningar i vanliga fall. Men det där jäkla "skrapet" i halsen gör att jag kräks för minsta lilla, kan inte ens svälja mitt eget saliv utan att hulka. Usch och fy låt det gå över snart!
Annars har min gulle-bulle krympt ihop nu senaste dagarna :'( Hoppas och tror det är spökveckorna som börjar med mindre svullna tarmar. Men ändå, lite orolig blir man. Någon som är/har varit med om samma (14+0 idag) ?
Jag har haft ett par jobbiga dagar nu på senaste. Blev förkyld med halsont - mår egentligen inte så värst dåligt och brukar ha bra smärtgräns för förkylningar i vanliga fall. Men det där jäkla "skrapet" i halsen gör att jag kräks för minsta lilla, kan inte ens svälja mitt eget saliv utan att hulka. Usch och fy låt det gå över snart!
Annars har min gulle-bulle krympt ihop nu senaste dagarna :'( Hoppas och tror det är spökveckorna som börjar med mindre svullna tarmar. Men ändå, lite orolig blir man. Någon som är/har varit med om samma (14+0 idag) ?
Tack för era lugnande ord evve88 och BowserSchnauzer 
Längtar så efter den riktiga bebismagen och att få känna de första sparkarna. Ska bli så mysigt! Jag ringde just och bokade Rul (ska göras hemma i Sverige under semestern) det får bli nästa milstolpe!
Har ni några roliga planer för sommaren förresten? 
Vi som vanligtvis bor i en speedad världsmetropol ska upp till Norrland en vecka för en lugn flugfiskesemester med ett par vänner. Sen blir det husvagn och camping någonstans i södra Sverige, färden får gå dit solen skiner.
Jag tycker att det är så svårt att inte handla något till bebisen, så nu har jag tjuvstartat med lite kläder. Samtidigt är man fortfarande orolig, men man måste fokusera på att det kommer att gå bra. Så ja, lite bebiskläder har det blivit :)