• Anonym (Tjockis)

Tjocka/mulliga tjejer

Är det oftast i våra tjejhuvuden vi nervärderar oss så mycket? Finns det killar som vill ligga med tjejer med fladder här och dör, bristningar och celluliter?

Snygg för övrig och rolig men noll självförtroende för media/världen har skapat den perfekta Barbie kvinnan att ströva efter. Och är man lite överviktig så blir plötsligt oxå kläderna fula.,

Finns ni män som gillar oss BBW?

• Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer
  • Anonym (alla)
    LaLola skrev 2015-04-07 23:38:35 följande:
    Stor? Hennes BMI visade normalvikt för hennes längd....
    Hon var åt det större hållet...
  • LaLola
    Anonym (alla) skrev 2015-04-07 23:39:21 följande:
    Hon var åt det större hållet...
    Okej.......
  • haveyouseenalittlegirl
    Anonym (alla) skrev 2015-04-07 23:36:49 följande:

Ja? och mitt ex var stor men jag ville ha henne ändå..Vad är det du inte fattar?

Kanske mera att 65 kg till 162 cm inte allts är tjock/bbw. Lite som att säga "ja jag gillar små bröst mitt ex hade 75D"- makes no sense
  • LaLola
    haveyouseenalittlegirl skrev 2015-04-07 23:41:37 följande:
    Kanske mera att 65 kg till 162 cm inte allts är tjock/bbw. Lite som att säga "ja jag gillar små bröst mitt ex hade 75D"- makes no sense
    Precis.
  • Anonym (alla)
    haveyouseenalittlegirl skrev 2015-04-07 23:41:37 följande:
    Men är det du eller jag som sett henne naken? haft sex med henne? Jag skiter väl i BMI. Hon var åt det större hållet och jag gillade henne som fan.
  • Anonym (Bbwyesindeed)

Har aldrig haft problem att få män, tjocka/smala långa/korta snygga/fula, en jävla massa killar tänder på mig fast ja är 178 å väger ca 115 kg. Det handlar om självförtroende, i own my body - jag trivs i mig själv å då gillar killarna en. Självklart inte alla killar men absolut inte svårt att få uppmärksamhet

• figge76
    Anonym (Bbwyesindeed) skrev 2015-04-07 23:46:16 följande:

Har aldrig haft problem att få män, tjocka/smala långa/korta snygga/fula, en jävla massa killar tänder på mig fast ja är 178 å väger ca 115 kg. Det handlar om självförtroende, i own my body - jag trivs i mig själv å då gillar killarna en. Självklart inte alla killar men absolut inte svårt att få uppmärksamhet

Touche'
  • haveyouseenalittlegirl
    Anonym (alla) skrev 2015-04-07 23:43:27 följande:

Men är det du eller jag som sett henne naken? haft sex med henne? Jag skiter väl i BMI. Hon var åt det större hållet och jag gillade henne som fan.

Men lilla gubben du får ta och ge dig, de är inte att vara tjock och tycker du det har du en skev verklighetsuppfattning. Det är sånna som du spm får tjejer att känna som TS.
  • Anonym (Bbwyesindeed)
    figge76 skrev 2015-04-07 23:47:47 följande:

Touche'

;)
Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer